vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 17:35

Wanneer laten jullie je paard met pensioen gaan. Ik heb een paard dat slijtage heeft in haar spronggewricht.
Weet nog niet hoe het gaat. Moet er nu weer op gaan rijden van de dierenarts en dan kijken hoe het gaat.
Gaat het echt niet dan met pensioen. Ik vind het zo moeilijk om te zeggen ze heeft pijn. Ze loopt niet echt kreupel maar meer onregelmatig. Tot wanneer ga je door.
Ze is trouwens 23. Ik heb waarschijnlijk wel de mogelijkheid om haar als gezelsschappaard bij een ander paard wat ook al oud is te zetten. Staat dan wel s'nachts ook buiten met een schuilplek.



mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 10:25

Als ze met pensioen gaat dan gaat ze naar een andere wei waar ze dag en nacht buiten staat met een grote schuilstal. Ze heeft dan gelukkig beweging genoeg.
Ze staat dan aan het rand van het bos dus dan kan ik zo af en toe nog een rustig ritje maken door het bos.

mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 10:51

Ik denk dat jij het een beetje verkeerd begrijp.
Wie zegt dat ze daar op een landje gezet wordt en er niet meer naar omgekeken wordt.
Ze staat daar heerlijk op een groot land. Met een grote schuil/loopstal.
Samen met nog een paard die met pensioen is.
Ze staat aan het rand van het bos. Ik kan dus heel makkelijk even met haar stappen door het bos. En zal haar dan ook wel een paar keer per week nog berijden.
Ik ga haar heus niet nadat ik haar al 11 jaar heb zomaar op een landje zetten en er niet meer naar omkijken.
Ze krijgt even veel aandacht als nu. Maar ik sta nu op een pension stal en als je er niet zo veel meer mee kan doen is het toch wel veel geld iedere maand.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Harkie, Noor17 en 33 bezoekers