kan je nog steeds hooi en stro kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 22:57

of is dat nu allemaal al uitverkocht. misschien een beetje een rare vraag maar als me paard doorgaat heb ik het wel nodig dus wie kan mij het vertelen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:58

haha ja hoor dat kan nog
waar in jouw buurt kan je dat kopen dat je die vr aag stelt dan want bij ons gaat dat gewoon bij een kennis

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 23:04

Ja het is een beetje een domme vraag maar dan weet ik dat ga ik eens rond vragen moet je dan gelijk heel veel kopen of kan je het ook per 20 balen kopen (ik heb er de ballen verstand niet van hoor sorry)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 23:05

Waar komt je paard te staan? Bij een boer? Dan kan je hem vragen, of hij je de hoeveelheid hooi/stro wil verkopen die je nodig hebt. Als je een stal aan huis hebt of ergens in de pampa, zou ik gewoon eens bij boeren langs gaan en hun vragen of je bij hun kan kopen en als zij het niet verkopen, kunnen ze je vast wel vertellen naar wie je dan kan gaan! Succes!

PS er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden Knipoog !

_________________
Ieder vogeltje zingt...... twiet twiet twiet !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-11-14 22:06 ]</font>

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 23:13

Hij komt op een boederij te staan waar geen boer meer woont want die is dood het is nu van een nicht en die komt er 1x per week. Ik ga sonja nog wel even pb-en misschien kan zij mij helpen