Opstijgen als je zwaarder bent

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:08

Hallo willekes.
Neem van mij aan dat je je schaamte opzij moet proberen te zetten. Wil jij je plezier in het paardrijden behouden dan zul je wel moeten. Wat maakt het uit dat je een hulp moet gebruiken. Op dieet gaan is makkelijker gezegd dan gedaan. Wees trots dat je sport. Dat is heel belangrijk en daar kan geen dieet tegenop. Ik durf dit tegen jou te zeggen omdat degene die mij ziet opstijgen, helemaal in een deuk ligt. Ik denk dan bij mezelf, doe het mij maar eens na. Het is voor het paard minder erg dan dat je denkt. Als je maar met beleid opstapt en het paard niet uit zijn evenwicht trekt. Zo een beugelverlenger zou al een goede oplossing kunnen zijn. Succes ermee

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 01:37

Dat schaamtegevoel krijg je ook niet zo een twee drie weg. Dat is een hele procedure die je moet volgen. En dat zie je maar aan moos, Degene die je helpt moet wel zorgen dat ze uit de buurt zijn. Ik ging toen met mijn volle gewicht op haar vingers hangen en had het niet eens door. In eerste instantie had ik zoiets van chips, maar met een vleugje humor kwam het toch goed. Dat was een keer dat ik in een totaal vreemde bak met vreemde mensen op ging stijgen (nou ja, meer erop geworpen werd). Dat zou ik twee jaar terug ook niet gedaan hebben hoor.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 bezoekers