Welk ponykamp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 17:59

Ik ben al 6 keer op ponykamp geweest en wil misschien dit jaar of anders volgend jaar weer eens gaan. (Eerst nog even m'n ouders ompraten... Schijnheilig )

In die 6 keer heb ik verschillende kampen meegemaakt en weet ik dus wat ik wel en niet leuk vind. Ik ben op zoek naar een kamp waar je:

1. Nog heen kan op je 16de of 17de
2. Met een kleine groep bent. (max. zo'n 20 kinderen)
3. Waar ze goed omgaan met de paarden
4. Veel buitenrijd (dan bedoel ik niet per se lang, maar ik wil niet elke dag in de bak rijden, dat kan ik thuis ook)
5. Waar je geen paard hoeft te delen met een ander persoon op kamp (ben namelijk ooit ergens geweest waar je samen moest doen en allebei maar 1 uurtje mocht rijden!)

En dan nog wat dingen wat geen eisen zijn, maar wel pluspuntjes:
Verder heb ik het rijden liefst zo'n 2 uur per dag, of langer mag ook.
En iets aparts doen wat ze op andere kampen niet doen is ook altijd OK dan!
Ow en dan nog het liefst een kamp waar ze niet alleen slome, afgebrandde manegeknollen hebben, maar ook paarden met wat meer pit.

Welke kampen raden jullie me aan?


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 18:20

Bij het reelaer ben ik al eens geweest en ik ga echt niet nog een keer. Niet dat het er niet leuk was hoor, maar ik wil gewoon elke keer weer een ander kamp... Gewoon weer wat nieuws proberen.

Ik zal even op de site van het Noordeinde kijken. Zijn er dan ook mensen die wel al ervaring hebben met dit kamp?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 18:24

Ow ik heb die site van het Noordeinde bekeken en het eerste wat er in me op komt is:

Als je met 12 kinderen bent van 10 tot 18, dan denk ik niet dat de niveau's ongeveer gelijk lopen. Zijn er dan wel aparte beginners en gevorderde groepen?
Want een beetje in stap en draf meehobbelen zie ik niet zo zitten.
De foto's laten namelijk telkens weer een behoorlijke groep zien.

Weet iemand dit?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 18:27

Over Hippago staat niet zo veel op de site. Naar buiten is voor mij toch wel een must. Ik woon hier in de randstad en kan alleen in brede bermen langs de weg naar buiten, of een polder langs de fietspaden.

Dus op een ponykamp wil ik graag toch wel naar buiten. Niet eens per se elke dag, maar toch wel een aantal keer.


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 18:31

Hoe groot zijn de groepen bij Stal Sintels? En hoe lang rijd je op een dag?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 18:48

Dat klinkt wel leuk zeg...
Alleen nog even m'n moeder overtuigen dat 2 weken naar Rome (schoolreisje vlak voor de herfst Schijnheilig ) ècht niet genoeg kamp is in een jaar Haha! .

Verder nog suggesties?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 22:10

Volgens mij zijn de laatste suggesties allemaal kampen met (veel) meer dan 20 deelnemers, of vergis ik me, als ik de site's zo bekijk?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 16:11

Best lastig om zo te zeggen, maar ik vind nog steeds Stal Sintels leuk klinken en verder de Kempen en Bergemo.

Ik ben dr nog niet helemaal uit, ik denk dat ik maar lekker tot volgend jaar wacht, maar dan zal ik zeker deze kampen goed onthouden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers