kamp/trektochtmogelijkheden bij 20 jaar???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

kamp/trektochtmogelijkheden bij 20 jaar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 19:50

Aangezien ik vroeger geregeld op ponykamp ben geweest (vervolgens weer jaren niet) en die leuke herinneringen toch blijven kriebelen, was ik benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor een leuk uitdagend ruiterkamp of georganiseerde trektocht. Ik heb namelijk een nichtje van bijna 14 die dolgraag nog ns op kamp zou willen, maar om nou als 20 jarige naar zo`n ukkenkampje (v.a. 8 jaar) te gaan zie ik niet zitten. Dan zou je bijna als leiding mee moeten, hehe. En ook de leeftijdsgrens ligt meestal bij 17.

Ik rijd nu al 13 jaar, waarvan 8 jaar bij dezelfde particulier, maar hij is niet zo flexibel dat ik Rosanne zo even mee krijg. En dat is nou net jammer, want de leukste instructiekampen e.d. met wat hogere leeftijdsgrens heb je pas bij een eigen paard.

Ik ben dus benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn (met name de wat ouderen Haha! ) en of jullie nog leuke tips hebben.

Hoezo holle bolle Fries ?!


mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 00:43

Lijkt me hartstikke leuk, vooral met een paar bokkers.
Het nadeel van veel kampen is dat er kindertjes v.a. 8 jaar komen en dat de leeftijdsgrens dan alweer zo laag ligt, richting 16/17.
Punt is alleen dat ik heel graag mn nichtje mee zou willen nemen (dan 14). Mocht dat niet gaan lukken is het ook geen ramp, maar hoeft dus niet per se een 18+ kamp te zijn.
Maar goed, lukt dat niet gaan we gezellig met een zooitje bokkers.
Wordt hoog tijd om ns wat meer te gaan meeten Haha!

Hoezo holle bolle Fries ?!


mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 13:01

Ik krijg idd ook ieder jaar van Trailfinders zo`n boekje met alle mogelijke trektochten etc. Nadeel is alleen dat als je echt n leuke vakantie in het buitenland wilt, je dan ook een behoorlijk bedrag kwijt bent, wat vaak minimaal tussen de 500 en 1000 euro ligt. En dat ligt ver boven mijn budget Lachen

Hoezo holle bolle Fries ?!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 17:18

Maar wat betreft die kampen van Reelaer.... de jeugdkampen zijn tot 18 jaar en anders worden het algauw trektochten. Vraag me alleen af of die ook begeleid zijn, want staan alleen prijzen incl en excl paard.

Hoezo holle bolle Fries ?!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 17:48

Voor een individuele trektocht hou ik me ook aanbevolen.
Verder wacht ik met smart eind van de maand af voor meer info over 18+ kampen en bijbehorende prijs.

Hoezo holle bolle Fries ?!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 00:37

Sorry, maar wil toch graag even dit topic omhoogschoppen ivm nieuwe ontwikkelingen!!! Haha!

Naar aanleiding van het berichtje van liberty ben ik ook ns op de site van stal Sintels gaan neuzen (bij Breda) en de kampen leken me erg interessant. Na heel wat heen en weer gemail (ik wilde graag tegelijk met m`n nichtje van 14 op kamp als het kon) kon ik ondanks de max leeftijd van de gewone kampen ook met een gewoon kamp mee aangezien er meer met een `wat hogere` leeftijd waren.

Punt is alleen dat de standaard kampdata t/m 13 augustus lopen. Mijn nichtje is pas 12 augustus terug en we hebben dan in principe nog wat weekjes vakantie in `t zuiden als het goed is Knipoog

Stal Sintels organiseert dus bij minimaal 6 deelnemers buiten de standaard kampdata ook een kamp.
2 Zijn er al en ben nu dus benieuwd of er meer mensen ergens een week (ma-vr) na 13 augustus zin hebben om mee te gaan op kamp? Dit hoeft dus niet per se 18+ te zijn (ivm nichtje van 14), maar mag wel (ben zelf ook 20, bijna 21 tegen die tijd Knipoog ). Dus ponykamp/18+ kamp tegelijk of gecombineerd kan ook. Ze zijn heel flexibel en hebben voor ieder(e leeftijd) wat wils.

Ik was vooral naar aanleiding van de meeste kampleeftijden (7!-17) op zoek naar een 18+ kamp, maar een wat jonger/ouder kamp is op zich ook geen probleem, als ik maar niet de enige `rond-de-twintiger-`ben Haha!

Hoezo holle bolle Fries ?!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 22:06

Iedereen was zo enthousiast... waar blijven de fanatiekelingen? Lachen

Hoezo holle bolle Fries ?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, joyce83, Malenka, rocky_1995, Sjors050, su72 en 156 bezoekers