waarom verkoop jij je paard/pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:56

Ik heb hem verkocht omdat we qua prestatie op elkaar waren uitgekeken. Ik heb naar mijn eigen rijkunsten gekeken en meer kon ik niet dan dat ik op dat moment met dat paard bereikt had.
Daarbij kwam dat hij een gunstige leeftijd had om te verkopen en dat heb ik dus gedaan. Paardensport moet voor mij namelijk wel een beetje betaalbaar blijven. Heb er geen spijt van de beslissing, ook nu ik zie dat hij goede prestaties met zijn nieuwe ruiter levert.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:11

Leetje schreef:
Wat denk je van de reden dat het in de wedstrijden niet meer verder gaat? Zie het vaak genoeg gebeuren...
En tja kopen ze een "goed" paard, blijkt het weer niet te gaan...
Hoop dat die mensen er ooit achter komen dat ze eerst aan hun eigen moeten gaan werken...
Maar goed kan me voorstellen dat als het niet klikt, of als je gewoon het geld er niet meer voor hebt of ook erg belangrijk de tijd...
Maar ik vind wel dat mensen beter moeten nadenken voordat ze er aan beginnen...

Wanneer ik me paard verkoop?
Niet Haha!


Ik heb dat in principe ook gedaan. Dat het niet meer goed gaat op wedstrijden reken ik mezelf aan. Terwijl veel andere mensen daar het paard de schuld ven geven. Dan kopen ze een duurder paard en denken dat het dan wel goed gaat, maar dat is 9 van de 10 keer niet zo.

Ik zie alleen niet het probleem van verkopen eigenlijk. Wat is daar mis mee? Daar voelt dat paard niks van, hij moet weer wennen aan een nieuwe stal en eigenaar. Wat ik wel erg vind is dat een paard word behandeld als een gebruiks- of wegwerpartikel.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:46

Lielle schreef:
omdat hij niet kleurt bij mijn nieuwe rijbroek


Haha! Haha! Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:08

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst in mijn leven een schimmel gekocht. Eigenlijk wilde ik liever geen schimmel.
Hij is nu nog helemaal donkerbruin, maar als hij wit word verkoop ik hem. Heb namelijk niet zo'n zin in dat wassen elke keer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers