manege/pensionstal Almelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

manege/pensionstal Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 18:54

Ik vraag dit voor iemand anders Lachen die hier niet op bokt komt
Zij overweegt om een eigen paardje aan te schaffen maar nu zit ze nog een beetje in over de stalling.
Ze rijd nu op een manege wat dus geen optie is om een eigen paardje neer te zetten omdat ze daar totaal geen uitrijmogelijkheden heeft.
Wat is nou een leuke stal/manege in Almelo of op normale afstand van Almelo?
Haar eerste vereiste is toch wel redelijk dicht bij het bos zodat ze lekker de bossen in kan.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:55

er zijn hier niet echt veel LEUKE pensionstallingen... wel goedkope, maar dan krijg je er ook een klootzak van een stalbaas bij...

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

LiSSy schreef:
er zijn hier niet echt veel LEUKE pensionstallingen... wel goedkope, maar dan krijg je er ook een klootzak van een stalbaas bij...


Je durft nogal wat te beweren ! Lachen

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:33

Hoever ligt Enschede eigenlijk van Almelo af Haha!?

Niet echt ver, dat weet ik. Maar moet ze met de fiets? Of heeft ze een brommer/scooter? Dat scheeld namelijk ook al!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:34

Wil je in de omgeving van Almelo het bos in, dan kom je al snel in Rijssen, Nijverdal of Hellendoorn terecht. Lachen

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:45

lageveld: heb bij veel pensionstallingen gestaan in almelo (aan de kant van bornerbroek) maar die stalbazen waren absoluut geen lieverdjes... mag je ook aan noortje vragen, die heeft er ook ervaring mee

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:09

Oke hartstikke bedankt.
Karin ook bedankt voor je pb, ik ga de adressen aan haar doorgeven.....enne degene die jij afraad daar zat zij eerst aan te denken Scheve mond omdat ze er verder geeneen wist..... Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:15

YvonneAa schreef:
Hoever ligt Enschede eigenlijk van Almelo af Haha!?

Niet echt ver, dat weet ik. Maar moet ze met de fiets? Of heeft ze een brommer/scooter? Dat scheeld namelijk ook al!!


En dat vraagt iemand die in Enschede woont ? Haha!
Maar goed, dat lijkt me voor stalling wel wat ver. Kan ze beter haar ogen de andere kant oprichten toch ? Komt ze ook een stuk dichter in de buurt van de bossen van Karin.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:21

Karin schreef:
Wil je in de omgeving van Almelo het bos in, dan kom je al snel in Rijssen, Nijverdal of Hellendoorn terecht. Lachen


Klopt wel een beetje, maar vanmiddag hebben we het Vechtdal vanaf hier verkend en dat was toch wel onverwacht en verrassend dichtbij. (15 autokilometers). Zo snel (bottleneck Nijverdal) komen we vanaf hier niet op b.v. de Holterberg. Bovendien zijn er daar prima ruiterpaden uitgezet.

Uitrijmogelijkheden zijn hier ook prima, alleen niet meteen hele grote bossen. Afhankelijk van de vervoersmogelijkheden is het ook goed te doen vanaf Almelo.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:25

Ze heeft een auto

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:03

lageveld schreef:
YvonneAa schreef:
Hoever ligt Enschede eigenlijk van Almelo af :D?

Niet echt ver, dat weet ik. Maar moet ze met de fiets? Of heeft ze een brommer/scooter? Dat scheeld namelijk ook al!!


En dat vraagt iemand die in Enschede woont ? :D
Maar goed, dat lijkt me voor stalling wel wat ver. Kan ze beter haar ogen de andere kant oprichten toch ? Komt ze ook een stuk dichter in de buurt van de bossen van Karin.


Haha, ja sorry O:)
Laatst bijgewerkt door Revanches op 21-01-10 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zeer oud topic. Berichten verwijderd. Gelieve niet meer in te reageren.