wandelen met je veulen....of omgedraaid!!??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:38

gijsenkim schreef:
ze gaat wandelen met een veulen, en dat is natuurlijk iets anders dan dat je een paard van punt a naar punt b moeten brengen....... daarnaast is het dier nu al te sterk voor haar..... gezien haar pijnlijke armen..... iets wat zowizo al niet bij een goede begeleiding van paarden aan de hand kan zijn.......... Ze is dus nu op haar gemakkie haar jaarling aan het leren dat wij mensen veel minder sterk zijn dan hun......... en dan haar vraag over een hoofdstel indoen nou dan zakt compleet mn broek af.

Laat dat wandelen maar, denk ik dan......... want daar word dit paard dus niet beter van, Dat is mijn kritiek.

De veulens. jaarlingen en twenters ide in de winterperiode thuisstaan gaan elke dag de paddoc in en hooguit een stukje grazen in het kleine stukje land dat we hebben..... er wordt niet mee getut.... een borsteltje word erover heen gehaald, voetjes worden gedaan en verder niks


Off topic maar 5 hectaren is geen klein stukje land, dat zijn vijf voetbalvelden. Ik veronderstel dat je vijf aren bedoelt? Lachen
Laatst bijgewerkt door Balte op 03-01-04 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kempi001, LB2003, MarjaR, Zonnetje97 en 11 bezoekers