Paard gevonden!!??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Paard gevonden!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 19:43

Hallo!!
Een paar weekjes geleden zag ik op Bokt een belgisch meisje dat een paardje van haar manege zocht. Het ging om een heel lichtbruin, bijna wit beestje met blauwe ogen meen ik.
Helaas kan ik het berichtje van dat meisje niet meer vinden en nu hoopte ik dat ik haar zo kon bereiken...
In de Bit van afgelopen december heb ik ( en waarschijnlijk nog heeel veel mensen) een paardje zien staan die er in mijn beleving net zo uitzag als het paardje dat dat meisje zocht! Hij staat bij een manege in het Amsterdamse bos. De foto is gemaakt door een fotograaf; de foto staat in een serie met mooiste foto's van bepaalde mensen.
Misschien is dit hem wel!
Ik wil echt geen valse hoop geven ofzo maar misschien is dit haar gezochte beestje net wel en dan is ze vast wel blij!!

Misschien dat iemand anders haar kent of haar berichtje terug kan vinden.. mij lukt het helaas niet..

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 02:31

Bedoel je dat paard dat wit is... want ik ken de foto`s wel, maar wat is lichtbruin, bijna wit ?

Als je dat witte paard bedoeld met die blauwe ogen dan weet ik wel welke dat is. Die was vroeger van een vriendin van me. Zij heeft hem gekocht en ingereden, maar hij was erg klein, en daarom verkocht. Ik heb laatst alle foto`s zitten kijken van dat beestje. Dus mocht iemand achter het bericht zien te komen van dat meisje, dan kan ze als ze wil ook wel even contact met me opnemen voor meer info, om te kijken of hij het is.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 02:33

Kan je anders niet even een foto (laten) inscannen, weet je trouwens ook de gebruikersnaam van dat meisje niet meer ?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 09:50

nou hier nog zoiets ik heb een paard gevonden een zwarte met een witte vlek onder zn buik iemand hier op bokt zocht hem maar ik weet niet meer wie hij was op wedstrijden in roosendaal

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 12:53

Die foto inscannen is nog niet zo'n heel slecht idee!! ik heb hier inderdaad momenteel een scanner staan... had ik niet aan gedacht..Ik zal dat zo snel mogelijk even doen.

En nee, ik weet ook de gebruikersnaam van het meisje niet meer. Ik ga er eigenlijk nooit vanuit dat ik een paard zal herkennen wat iemand graag wil vinden. Ik zie niet heel vaak nieuwe paardjes in mijn omgeving.......l

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 12:54

oh ja, lichtbruin, bijna wit: echt super super super lichtbruin tegen het witte aan. Op de foto is het niet echt heel duidelijk te zien hoe het beestje in zijn geheel qua kleur is.. met het inscannen van de foto zal het wel duidelijker worden.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:03

oke, ik wacht op de foto...(of paginanummer van bit)

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:24

ja ik ben ook wel heel benieuwd

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:29

sorayalover1 schreef:
nou hier nog zoiets ik heb een paard gevonden een zwarte met een witte vlek onder zn buik iemand hier op bokt zocht hem maar ik weet niet meer wie hij was op wedstrijden in roosendaal


maar dat witte kan natuurlijk ook door een litteken komen, dat is niet zo heel speciaal volgens mij
(ook genoeg mensen die hun spoortjes te vaak gebruiken..)

ik hoop in elk geval dat die mensen die die paardjes zochten ze nu ook weer vinden Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:53

Pagina 71, Expo heet ie.... is het die ?

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 18:00

ja inderdaad op pagina 71 van het novembernummer van Bit!! misschien zit ik er wel helemaal naast hoor... maar je weet maar nooit! Dat scannen van die foto lukt vandaag denk ik niet meer. we gaan zo uit eten.....

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:34

ach dan morgen Tong uitsteken

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:28

femskie schreef:
ja inderdaad op pagina 71


OKe, dan hebben we het over dezelfde.
Mocht je dat meisje nog gevonden hebben, dan kan ze me pb-en voor meer info. Zoals ik al zei. Ik ken diegene die hem in heeft gereden en die hem een tijdje gehad heeft.

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 23:10

Jahaaa, de foto is er!!! Dit is het paardje waar het om gaat:
Afbeelding

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:42

Wat leuk het gaat om mijn paard!

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:09

Het is zo: Ik heb Gringo een jaar geleden van een vrouw in Hilversum gekocht. Gringo werd daar door iemand verzorgt die op de Amsterdamse manege reed. Toen Gringo (Expo) nog op die manege stond was zij helemaal gek op hem. Maar op een gegeef ogenblik werd Gringo verkocht aan de nieuwe eigenaresse in Hilversum. De verzorgster heeft Gringo zitten zoeken tot dat ze hem weer gevonden had en kon ze hem weer verzorgen en rijden. Expo werd omgedoopt naar Gringo. En die naam heb ik gewoon aangehouden. Ze komt hem nog wel eens een lekker appeltje brengen. Ik was heel erg verbaast toen een vriendin aan kwam met je paard staat in het bit en ja het was hem echt.
In januari of februari is hij op tv te zien bij het programma villa achterwerk. Met het onderwerp vreet smakkelijk.
Ik werd namelijk door de vpro opgebeld in augustus. Ze zochten het paard Expo en hadden via via mij gevonden. Ze had hem een paar jaar geleden in Amsterdam zien staan en had ze zich voorgenomen als er een paarden onderwerp gefilmt moest worden dan wilde ze dit paard ivm zijn blauwe ogen. Cheese! Het gaat heel goed met hem en ben apentrots op hem. *LOL*

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:35

Word dus een beroemd paard!!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 04:11

Wat een chique verhaal om dat paard heen Haha! Echt een mooi dier!
Gringo heb je meer foto's van hem?

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:18

Grappig,op deze manier wordt je paard nog eens bekend!
Onze pony Lundi is ook ooit eens op tv geweest bij Villa Achterwerk!
Ik ben ook best wel benieuwd naar meer fotoos!
Groetjes en nog veel plezier met Gringo

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:28

Ik heb zat foto's van gringo. Ik wil ze best hier op bokt zetten. Maar hoe doe je dat precies?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:52

Gringo_HS13 schreef:
Ik heb zat foto's van gringo. Ik wil ze best hier op bokt zetten. Maar hoe doe je dat precies?


Uploaden bij bijvoorbeeld MSN Groups (die vind ik persoonlijk het fijnst en handigst!). Zodra hij upgeload is met de rechtermuisklik 1x klikken, eigenschappen daar kopieer je de link. En die zet je tussen [img](link foto)[/img]

Gewone foto's bij ITP (in the picture). En rijfoto's bij HAW (horses at work).

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:59

hey ik heb ook nog zo'n paardje gekend ik moet wel even kijken voor een foto. hij stond ook op een manege in belgie. weet je mss een naam van het paardje. hij had ook zo'n cremello kleur blauwe ogen alles erop en eraan dus.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:03

Hee de gringo! Gringo_hs13 vertelde het mij vanmiddag al! Als je even de foto's mailt naar mij dan zet ik ze wel even op Bokt!

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:34

Hoi Okkie 1 en zitake. Ik ga in een van deze dagen bij Metellica een paar foto's van gringo op het bokt zetten. Dat is belooft

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:58

Ja we hebben zaterdagavond afgesproken! Dan zet ik ze wel hier onder!