Kopen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:18

Ik zou hem kopen en proberen of ik er zelf wat leuks van kon maken. Als ik erachter kwam dat er teveel tijd in ging ziten, zou ik het aanbod van Casanova aannemen. Deze pony klinkt op zich als een hele leuke pony, die met een jaartje of 2 goede aandacht nog een hele leuke 'carriere' als recreatiepony tegemoed kan gaan. Ik denk dat er voor die pony best een goed baasje te vinden moet zijn als hij over zijn angst heen komt, en als je de mogelijkheid hebt hem die kans te geven, zou ik dat zeker doen. Let wel, ik zeg áls je die mogelijkheid hebt. Als je denkt dat je er écht de tijd en het geld niet voor hebt moet je daar heel hard in zijn; je kunt niet alle paarden redden (als je dat wel kunt heb ik er ook nog een paar voor je in de aanbieding, hier in de buurt Knipoog). Maar áls je de mogelijkheid hebt... waarom niet? Je kunt hem bot gezegd altijd nog naar de slacht doen als het niet lukt, maar het proberen kan nooit geen kwaad, toch?

Oh, ik zou trouwens wel 'eisen' dat je hem voor de slachtprijs krijgt (en dan zelf even die prijs navragen bij een slager), want ze moet dankbaar zijn dat jij hem over wilt nemen, en niet ook nogeens verwachten dat ze er geld aan kan verdienen. Waarom zou jij er meer voor moeten geven dan de slager? Ook al zit zij in moeilijke tijden, je bent ook geen liefdadigheidsinstelling (anders PB ik je zo dadelijk mijn rekeningnummer nog even Knipoog). Onder de slachtprijs kun je niet verwachten, maar gewoon dezelfde prijs lijkt mij toch heel redelijk. Eventueel met voor haar de mogelijkheid hem tegen dezelfde prijs terug te kopen als ze het weer wat breder heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rocky_1995 en 116 bezoekers