Marquis hoefschoenen - ervaringen gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Marquis hoefschoenen - ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 22:50

Na een half uur zoeken (met zoekfunctie) naar Marquis hoefschoenen heb ik alleen gevonden dat Natascha (bedankt voor de foto-sessie hoe je die schoenen aantrekt) en Jorie deze hoefschoenen gebruiken (of ik moet met mijn neus zoeken...).

Volgende week wil ik voor Lars de maten op gaan meten en dan wil ik Marquis hoefschoenen gaan aanschaffen. Ik heb alle voor en nadelen tegen elkaar opgewogen.
Ik heb voor de Marquis gekozen, omdat ik het zeer prettig vind dat alle onderdelen te vervangen zijn. De prijs ligt dan wel wat hoger, maar ik vind ze er gelikter uitzien dan de andere hoefschoenen die ik gezien heb.

Toch wil ik weten of er nog meer mensen zijn die deze hoefschoenen gebruiken en hoor graag jullie mening

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:23

Ik schop je berichtje even omhoog, omdat ik ook erg geinterreseerd ben in de Marquisjes, dus zou ook graag de ervaringen van gebruikers hier op Bokt lezen. Op http://www.marquis-tech.com/tmt/index.html kun je een forum lezen over alleen Marquis schoenen (wel in het Duits), klik eerst op Service en dan op sitemap, dan zie daarna bij Kontakt het forum staan.
Op www.hufshop.de staan trouwens ook marquis schoenen en ook Dallmer Clogs welke ik zelf ook erg interresant vind.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 21:51

Dank je wel voor de link!

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:54

Een beginnende medebokker, gandalf genaamd, heeft sinds kort ook Marquis hoefschoenen. Misschien kun je haar een PBĀ“tje sturen.