onsloopbare dingen tegen verveling, tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

onsloopbare dingen tegen verveling, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 23:14

Ik heb een paard wat zich erg snel verveeld en dan van alles gaat lopen uitvreten in zijn stal Schijnheilig . Nou heb ik van de zomer een snack-a-ball gekocht, die hij erg leuk vind en waar hij een tijdje mee bezig is. Het enige probleem is dat hij nu heeft ontdekt dat het sneller gaat als hij de dop er gewoon af bijt, kortom die voerbal kan ik steeds gaan maken en elke dag een gele dop zoeken tussen het zaagsel. Aangezien die dingen niet goedkoop zijn en ik het risico niet wil nemen dat hij de volgende ook sloopt, ben ik op zoek naar andere oploosingen tegen verveling, die dus niet makkelijk te slopen zijn en waar hij een tijdje mee bezig is. Ik hhorde al van in een colafles gaten boren en daar muslie in doen, maar dat lijkt me erg scherp als hij dat sloopt, heeft er iemand nog andere ideeen? Verward

M2 +1



diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 15:10

Dat van die wilgentakken en blokjes hout kan ik inderdaad wel eens uitproberen, maar kan het geen kwaad als hij dat opeet? en ja, waar haal ik dat..... Ik weet zeker dat een elastiek en beugelriem om die voerbal heen geen oplossing is, als hij zelfs die dop eraf kan krijgen, krijgt hij dat er zeker vanaf bovendien is hij dol op alles waar hij maar een beetje op kan knabbelen, dus dat zijn wel erg leuke objecten Schijnheilig Maar ik ga wel eens wat uitproberen

M2 +1

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 12:44

Ja hij gaat al minstens twee keer per dag los in de bak, en toch blijft hij zich snel vervelen. Het is een paar dagen goed gegaan met die voerbal, maar hij heeft hem er nu weer af Ik zou dat met die wilgentakken wel uit willen proberen, maar wie weet waar ik dat kan halen, of hebben ze dat gewoon bij het tuincentrum Verward En ook bijv die frisdrankfles, als ze die pletten, wordt hij toch ook hardstikke scherp en kunnen ze zich verwonden, of valt dat wel mee Ach gut

M2 +1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ruai, Trendiction en 123 bezoekers