Waarom kan ik nou geen bijrijder vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:22

Het is ook erg moeilijk... Minkieboy kan er over meepraten. Ik heb tot nu toe gelukkig nog niet echt lang zonder gezeten, omdat ik een pony heb, en mijn eisen bijstel... Wel zoek ik meiden die verantwoordelijkheidsgevoel hebben en het liefst meiden die nog wat van je willen aannemen. Juist omdat ik met minder rijkunst genoegen neem.
Wel moet het vertrouwd zijn!
Het meisje wat Andrew nu rijdt is 12, maar wel een flinke meid (zelfs langer dan ik en even zwaar) Zelfstandig rijden mag nog niet, maar dat komt omdat Andrew net 3 maanden volledig uit de roulering is geweest, en hij voor haar nog vaak te druk en vervelend is. Wel probeerde ik regelmatig met hun aan het halstertouw buiten een blokje om te stappen.
Andrew kan ik nu weer redelijk normaal rijden, en hij wordt nu ook weer braver, dus gaan we kijken of ze wat beter aan elkaar kunnen wennen.

Trouwens petje af voor mijn verzorgster, want in de proeftijd heeft ze hem een paar keer onder begeleiding gereden, maar net toen zij zou beginnen, was Andrew kreupel geworden. Al die maanden heeft ze dus alleen kunnen stappen aan de hand, laten grazen, poetsen en voeren.
En ze is er nog steeds en heeft alleen afgebeld toen ze ziek was...
Petje af!!!

Ik rijd zelf een pony op stal bij, die nu al weer een week met een wond en dik been staat. Ook daar wandel ik trouw elke dag mee en maak zo mogelijk de wond schoon en spuit hem in. Ze loopt niet kreupel, maar ik klim er niet op voor het er beter uit gaat zien.

Veel oudere meiden hebben te weinig tijd, of ze rijden al bij een stal, of ze hebben inmiddels al een eigen paard. Op het platte land lijkt het mij moeilijker dan rond een stad. Daar is immers minder ruimte en liggen de stalprijzen hoger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lientje_83, uxgranta en 38 bezoekers