Waarom kan ik nou geen bijrijder vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Waarom kan ik nou geen bijrijder vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:19

Echt, ik snap het niet...

Imker is een superbraaf paard, alle knopjes zitten erop, heeft goede manieren enzovoort.

Staat aan huis, in nette stal, mooie spullen, er kan aan huis gereden worden, goede uitrijmogelijkheden (Imker is nog 300% verkeersmak ook).
De bijrijder mag naar de club toe, lessen volgen en wedstrijden rijden en nog vind ik niemand....

Ik vraag maar een kleine bijdrage in de kosten (echt heel klein) en er reageert gewoon niemand. Is de markt verzadigd of heb ik zo'n maf paard (te braaf) dat niemand erop wil rijden???

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:33

Chiqa schreef:
het ligt echtniet aan jou of je paard, er is gewoon niet veel aanbod, op de penny meisjes na, die zijn er genoeg!
Mss stel je een ite hogere eis dan een penny meisje?


Dat klopt, ik wil absoluut géén pennymeisjes.
Aangezien mijn paard aan huis staat, ik niet altijd thuis ben als de evt. bijrijder komt rijden, wil ik een verantwoordelijk persoon die op een redelijk niveau kan rijden.

Ik wil niet dat 1 of ander meiske met haar vriendinnetjes om de haverklap op komt duiken, maar gewoon iemand die een eigen paard nét iets teveel van het goede vindt en wel wil bijrijden.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:38

Snoortje, dat is ook de reden dat ik iemand boven de 18/20 jaar wil hebben, die kennen meestal meer verantwoordelijkheid en kun je ook wijzen op hun fouten en dat ze daar dan iets mee doen... Morgen ga ik een briefje ophangen bij de ruitersportzaak, wie weet komt daar nog wat uit.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:49

sjaslique schreef:
Heey Veerle,

Idd wel raar ja dat je geen bijrijder kan vinden ja. Maar in ieder geval succes met zoeken. Maar wat vraag je er voor dan als ik vragen mag.

Groetjes Angelique


Tuurlijk mag dat. Het antwoord is je via PB gegeven!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:57

lis schreef:
Hang ook een briefje op, op manege's in de buurt (op ooghoogte van volwassenen Knipoog ).

Ik denk ook idd dat het aan de regio ligt. Hier in de buurt zou ik best een paar serieuse mensen voor je weten.



Bij ons in de buurt zijn niet echt maneges waar ik iets op kan hangen. Wel hangt er al een briefje bij de Voerboer, maar daar is nog niets uitgekomen.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 14:38

Ik hoop het Talida, Imker verdient het gewoon.

Vandaag heb ik ook een briefje bij de Ruitersport neergehangen, wellicht krijg ik daar reactie op.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 14:28

Renske, ik zal even uitleggen waarom ik iemand erbij zoek. Nu ik Imker en Hilde en Sunny heb, wordt het me allemaal een beetje teveel. Gelukkig wordt het nu een tijdje rustiger met Hilde, omdat zij haar veulen moet gaan krijgen, maar toch vind ik het allemaal best veel. Ik werk nog 32 uur, heb mijn huishouden, de administratie van de zaak en ga zo maar door.

Nu heb ik Imker eindelijk (na bijna 4 weken, door ziekte) vandaag weer even op hem gezeten, en hij was ZOOOO blij dat hij mocht werken! Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem de aandacht, die hij zo nodig heeft, niet te geven.

Mijn planning voor het wedstrijden rijden ligt voorlopig als volgt: van februari tot aug/sept met Imker starten en van sept tot januari Hilde starten. In de periode dat ik dus Hilde start, moet ik haar meer trainen en lukt het me niet altijd om hem te rijden/longeren.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 17:11

Nimber schreef:
Ik heb hetzelfde probleem hoor.
Een super braaf paard men hoeft zelfs niets te betalen en mag wedstrijden rijden.enige eis die ik heb is dat je 1 keer per week moet/mag rijden maar of ze willen minder rijden of ze willen meer rijden maar ik wil ook op mijn paardje rijden


Maar dat vind ik tegenstrijdig. Je mag ervoor kiezen om 1x per week te rijden en mag dan toch wedstrijden rijden? 1x per week rijden is toch nooit genoeg om te trainen voor een wedstrijd? Verward

Renske, van Hilde kan ik zoveel leren, waardoor ik Imker ook beter ga rijden. Hilde weet van de hoed en de rand, en doordat ze mij haar leert kennen, begrijp ik Imker ook beter en dat is zo fijn.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bodan, Jussem en 37 bezoekers