GOEDE zadelmaker gezocht regio Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

GOEDE zadelmaker gezocht regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 11:51


manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:48

Misschien Henk Nies uit Weert? Komt aan huis het zadel aanpassen. Hij is onlangs bij mij geweest en ben tot nu toe tevreden over hem. Deze week komt hij weer terug. Als je interesse hebt dan pb maar voor het telefoonnummer.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:34

Ad Goos uit Prinsenbeek?
Het nummer wil ik je wel pb'en als je daar interesse in hebt.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 18:40

Nog andere gegevens misschien??

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:44

Drunens ruiterhuis?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 18:45

Ja das ook een goed idee, daar komt mijn zadel oorspronkelijk vandaan, via de vorige eigenaresse dan. Zal ze eens een mailtje sturen. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg! Bloos!

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:13

Koortje schreef:
Ja das ook een goed idee, daar komt mijn zadel oorspronkelijk vandaan, via de vorige eigenaresse dan. Zal ze eens een mailtje sturen. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg! Bloos!


Ik vind het een heel goed adres!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:34

Liebregts in Veldhoven! Fijne mensen

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:36

Ik heb m'n zadel op laten vullen in Bakel. Geen idee hoe het ook al weer heette daar, maar hij heeft het zeker netjes gedaan.

Manon, bedoel jij hypoweert? Ik heb daar persoonlijk ervaring qua zadels (met hypoweert dan). Wel eens even geinformeerd naar de KN Tango enzo en ik vond 'de zadelman' daar erg goed en hij wist er ook echt veel van. Maar of hij ook zadels repareert e.d. Verward

Oh en een tip, niet naar sterksel brengen. Als hij zegt: het is over een week klaar, dan kun je er zo nog een week voor uittrekken. Daar hou ik persoonlijk niet zo van.

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:10

Die in Bakel heet gewoon Peter Verhoeven en hij heeft kennis van zaken. Ik kom er al jaaaaaren. hij vraagt nette prijzen en levert kwaliteit.
In Lierop zit ook een zaak, ken ze niet zo goed, maar ik heb er eens een ongebroken trensje gekocht, wat verder niemand kon leveren. Ze maakten een goede indruk, maar ik heb er verder geen ervaring mee.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:17

ikke"]
Die in Bakel heet gewoon Peter Verhoeven en hij heeft kennis van zaken. Ik kom er al jaaaaaren. hij vraagt nette prijzen en levert kwaliteit.
[/quote]
Och ja. Ik kwam d'r zo snel niet op.

[quote="ikke schreef:
In Lierop zit ook een zaak, ken ze niet zo goed, maar ik heb er eens een ongebroken trensje gekocht, wat verder niemand kon leveren. Ze maakten een goede indruk, maar ik heb er verder geen ervaring mee.

Hun hebben geen eigen, zeg maar, zadelmakerij. Hun zullen het op moeten sturen, als ze dat al uberhaubt met zadels doen. Weet ik eigelijk niet.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:19

bij ruyters ruitersport hebben ze ook een zadel makerij deze is erg goed.

deze zit in nuenen ze maken het zoals je het wil hebben.

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:26

het gareel in schijndel

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:07

Als je het naar het gareel gaat, kun je net zo goed doorrijden naar gijs weck, hij repareert en vult de zadels op in opdracht van het gareel.

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:34

Vonnie84"]
Manon, bedoel jij hypoweert? Ik heb daar persoonlijk ervaring qua zadels (met hypoweert dan). Wel eens even geinformeerd naar de KN Tango enzo en ik vond 'de zadelman' daar erg goed en hij wist er ook echt veel van. Maar of hij ook zadels repareert e.d. Verward
[/quote]

Henk Nies is volgens mij zelfstandig. Kan wel zijn dat hij opdrachten doet voor Hypoweert, maar dat weet ik niet. Hij doet het in ieder geval wel goed. Ter plekke naast het paard en van boven bijvullen (dus zadel van onder loshalen) ipv er maar wat inproppen. Je hoeft je zadel dus ook niet weg te brengen en bent het geen week kwijt. Als hij gaat is het zadel dus ook meteen weer in orde. Een zadel op maat maken thuis in de werkplaats zonder paard vind ik sowieso erg knap.

[quote="Vonnie84 schreef:
Oh en een tip, niet naar sterksel brengen. Als hij zegt: het is over een week klaar, dan kun je er zo nog een week voor uittrekken. Daar hou ik persoonlijk niet zo van.


Klopt helemaal. Iemand bij ons op stal had haar chaps erheen gebracht. Ze zouden 2 dagen erna klaar zijn. Na iets van anderhalve week nog niets. Toen heeft hij het effe snel gestikt en een stuk leer er afgeknipt waardoor nu de chaps onbruikbeer zijn geworden (rits gaat iedere keer open). Lekkere service Boos! .

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:03

Langeraap in Middelrode.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:15

Ik zou ook eerder voor langeraap gaan. Ik heb van Liebregts nu al een paar keer gezien dat ze een zadel meegeven en datje zelf moet passen. Je moet dingen niet zelf doen hoor. Je moet hen langs laten komen om te passen. Drunens ruiterhuis is inderdaad ook heel goed. Vroeger zat er in Leende ook een goede zadelmaker, Jan Snellen. MAar waar die gebleven is....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 13:30

Branca schreef:
Liebregts in Veldhoven! Fijne mensen


Ze nemen al de hele dag hun telefoon niet op... jammer!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 13:34

En voor de duidelijkheid, zoals ook in het gelinkte topic staat, wil ik geen nieuw zadel, maar wil ik na laten kijken of mijn huidige zadel goed ligt.
Met Ruyters, met mijn vorige zadel, heb ik als ervaring dat die jongen kwam kijken, en van een afstandje van een meter zei : ja ik zal het even op moeten vullen. Ik hoefde niet af te stijgen, hij heeft niks gevoeld of gemeten. Zo`n risico wil ik niet lopen met mijn nieuwe zadel!! Ik wil iemand die er naar kijkt, het bevoeld, en Kore met en zonder zadel ziet!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:36

Liebregts: als dat het Kempisch ruiterhuis is, zijn ze dicht op dinsdag.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:39

Drunensruiterhuis

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 13:46

Oh ok, dan bel ik Kempisch Ruiterhuis morgen op.
Drunens Ruiterhuis heb ik net gebeld, en in principe komen ze niet om naar zulk soort zadels te kijken, maar als ze in de buurt waren was het geen probleem. Ik zou terug gebeld worden over de planning...

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:36

Ja... Liebregts was idd dicht, vergeten...
We horen het wel.

radoszin

Berichten: 536
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:26

Brabants ruiterhuis in Sterksel

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:18

Brabants ruiterhuis zou ik niet zo snel doen, zij halen je hele zadel uit elkaar. (De onderkant van de bovenkant af)Zo kun je mindergoed zien hoe dat het totaal word.


Langraap is niet verkeerd, laat je alleen geen "RITSSLUITING" aansmeren!!
Heb nu al 2x gezien dat er aan de onderkant in de kussens een snee is gemaakt die dicht gestikt is. Dit zorgt gelijk dat je zadel niks meer waard is!! Ze hebben in de fabriek niet voor niks zogenaamde vulgleuven in een zadel gemaakt!!