Zadels voor shet, snap er de ballen niet van....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Zadels voor shet, snap er de ballen niet van....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 22:03

Hey, ik ben voor mijn verzorgshet namens de eigenaar op zoek naar gewoon "echt" zadel. Dus geen pannekoek zadel, maar een gewoon zadel.

Maar nu zit ik dus te kijken, en nu weet ik dus echt absoluut niet waar ik op moet letten. Dingen als 17 inch en zo? waar heeft dat nu allemaal mee te maken. Is een zadel voor een shet bijvoorbeeld een bepaalde soort zadel, of is elk zadel goed, zolang het maar geschikt is voor een brede schoft.. wie helpt mij???

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 22:28

maar als ik een 2de hands zadel ga zoeken op internet, waar moet ik dan zoal op letten?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 22:50

ik pb je nog even later vanavond...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 01:55

het gaat hier btw om een shetje van 1.07 m een flinke meid dus.... maar ze is wel behoorlijk dik...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annick96 en 118 bezoekers