ik weet het niet meer hoor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

ik weet het niet meer hoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 00:24

ik weet egt niet meer wat ik moet doen hoor.
mijn pony is hartstikke braaf altijd maar het probleem is ....zijn manen zien er net uit. maar ik mag ze ook niet trekken of zelfs beetpakken als hij dat niet wil.
dan gaat hij stijgeren en slaan met zijn benen, en je proberen klem te duwen. Boos! niets helpt. een praam niet in zijn oor knijpen niet..

wie kan mij uit de brand helpen!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart


valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 15:06

ja maar dat help ook niet ik mag er helemaal niet aankomen als ik het al aanraak dan gaat hi al met zijn hoofd schudden Verward .....en ik heb het al zo vaak aan anderen gevraagt. die willen het wel doen maar als ze het proberen doet hij het ook gewoon Verward .ook al blijf ik rustig hij blijf het gewoon doen..en ik had hem 1x vastgezet en toen hing hij zo erg dat hij me halstertou kapot gemaakt . dus nu dee ik het ook gewoon los(met halster en touw natuurlijk Knipoog )en ik stel hem ook gerust Ach gut maar het lukt gewoon niet. zelfs met een praam en aan hij oor zitten lukt niet. kan ik niet iets halen bij de dierenarts waardoor hij rustig wordt ofzo..???

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 15:19

a maar ik had ze vorige x al kort geknipt en nu ziet het er niet uit....maar nu wil hij het niet meer en ik wil het eerst mooi hebben en dan laat ik ze weer groeien...
en ik start wel bij ons op de manege
en mischien volgend jaar landelijk.

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 15:42

alles geprobeerd echt niets helpt ook een praam strakker trekken interesseerd hem geen reet!! gewoon gevaarlijk als je aan zijn manen komt!!! gewoon een gevaar voor je eige leven!! Scheve mond Verdrietig

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 15:59

ook uitdunnen lukt niet want als ik er al naar wijs gaat hij al schudden met zijn hoofd en proberen een kopstoot te geven...maar ik laat zijn manen wel gwoon groeien vind et wel best ik heb gedaan wat ik kon

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 20:20

het gaat nu al weer stukken beter...ik kan er nu al wel aan trekken maar na 3x terkken gaat hij weer lomp doen dus ik werk er aan enne ik zie het wel

trouwens heel erg bedankt iedereen!!!!!!!! ben blij dat jullie zo veel gereageert hebben. nog meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom!!

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 17:42

okey ik zal alles proberen wat jullie gezegt hebben bedankt voor de tips Lachen!

15-07-05 h0uVnJj LiefjJj

Valando zal je nooit vergeten!!!je blijft altijd in min gedachten altijd in mijn hart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 19 bezoekers