Ruiterpaden, alleen voor ruiters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:36

ik heb meegemaakt dat ik aan kwam rijden en zag dat de ponyclub op hol was geslagen. Her en der ruiters met en zonder pony's. Wij staan even te praten zo van wat zullen we doen, terugrijden, waarschuwen dat iedereen ongedeerd is of op zoek gaan nar de pony's.
Komt er een vent kwaad aan, met pony aan de hand en een zweep in de hand. Het ruitertje kwam erachter gestrompeld met zadel. Die vent begint te schelden en te schreeuwen over dat het onvernatwoordelijk was en dat ht beest bijna over zijn kidneren hen was gegalopeerd. Dus ik vraag aan het kind wat er exact was gebeurd. Bleek de singel gebroken te zijn en zij viel op de grond en de pony ging via het ruiterpad bijna over zijn kinderen hen die lekker op het ruiterpad zaten te spelen. Dus ik vertel dat tegen die man zo van daar kan zij ook weinig aan doen. Komt hij kwaad op mij af gestormd en gaat te keer. Ik van het is een ongeluk, daar kan ze toch niets aan doen. Hij nog meer tekeer en ik er over heen van waar zaten uw kinderen dan te spelen, op het ruiterpad toch? Fijn met het zand? Door die gaten kunnen paarden hun benen breken.
Dat was niet erg volgens hem. Ik werd giftig. Mijn antwoord was:

Ik hoop dat de volgende keer dat uw kinderen daar weer spelen ik er in galop aankom. Dan blijf ik doorgaloperen en ga over uw kinderen heen.

Oeps man helemaal kwaad en die komt met opgeheven arm met zweep op mij af om mij te slaan. helaas kwam hij niet dichterbij om dat de haflinger van mijn vriendin er aan kwam gedraaft, zij parkeerde haar dikke kont ertussen. Ze stond met haar kont naar die vent toe. Toen droop hij af en wij zijn terug gegaan.

Dus ja, ook ik kwam ze tegen.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 79 bezoekers