Tarief voor het scheren

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fitzroy

Tarief voor het scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 20:46

Even een klein marktonderzoekje.

Wat betalen jullie om je paard te laten scheren? Helemaal dus incl. benen en hoofd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:40

Even voor de duidelijkheid: ik bedoel een prijs INCLUSIEF scheerapparaat. Dus niet dat je het apparaat nog zelf moet huren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:15

Degene die Fitz gaat doen vraagt er ook 50 euro voor. Ik vond het eerst te duur, maar een apparaat huren kost ook 25 euro en reken dan nog eens de tijd erbij.
Bovendien kon zij meteen morgen en moest ik nog maar afwachten of ze morgen in ruitersportzaken wel scheerapparaten beschikbaar hebben (met goede messen, niet onbelangrijk)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 10:46

Hmmm bij ons op stal zaten alle paarden al vroeg in hun wintervacht en hij was ook dikker dan normaal. Paarden die ze het andere jaar niet hoefden te scheren moeten er dit jaar ook aan geloven.
Fitz zit ook ontzettend dik in zijn vacht, maar bij hem heeft het waarschijnlijk te maken met de antibiotica en de verminderde weerstand.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 11:22

Eleonoor schreef:
Hoe staat het Fitz nu in zijn blote velletje?

Hij gaat vanmiddag onder het mes, eerst nog even een Rambo onderdeken halen. Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 20:53

Fitz is pico bello gedaan in 2 uur van top tot teen (zie [VvdD] Braaf, braver ..... ) door iemand die er wel zeer ervaren in is.
Ik zag wel wat strepen maar na een wasbeurt op de spuitplaats waren ze al niet meer zichtbaar.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 22:52

Misschien een rare vraag en ook off-topic maar waarom worden koeien geschoren??

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 22:55

Oke, van bloembollen heb ik meer verstand Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 23:20

Dank voor de uitleg, Chronos. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat het te maken had met de melkproductie Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie