Bijrijdpaard sloopt zweetdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Bijrijdpaard sloopt zweetdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 13:24

Zaterdag heeft mijn bijrijpaard z'n zweetdeken gesloopt en nu heb ik het idee dat ik daarvoor aangekeken wordt. Is dat terecht?
Ik had hem met z'n zweetdeken aan op stal gezet en toen is hij gaan rollen. Toen ik terugkwam had ie dus geen zweetdeken meer op en was de voorsluiting eraf gescheurd. Verder zaten er wat gerepareerde scheuren in die weer kapot waren gegaan.
Ik had het in het schriftje geschreven dat hij kapot was gegaan en dat ik hoopte dat ze hem nog kon maken.
Nu stond er in het schriftje: "Ik hoop niet dat je ook zo reageert als het hoofdstel of het zadel kapot gaat."
Ik doe altijd super voorzichtig met de spullen, dus dat schoot een beetje in het verkeerde keelgat bij mij.
Wat vinden jullie?


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 13:32

De eigenaresse adviseerde juist om hem na het rijden eerst met zweetdeken te laten staan. Normaal gesproken blijft hij dan nog even op de poetsplaats staan, maar nu ging het regenen, dus ik had hem snel op stal gegooid om de rest van de spullen te redden. Ik had er dus niet bij nagedacht, dat die deken misschien niet tegen rollen kon. 't Was achteraf gezien misschien niet al te slim van me, maar ja, ik doe het niet expres.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 14:00

Margreet"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik had het in het schriftje geschreven dat hij kapot was gegaan en dat ik hoopte dat ze hem nog kon maken.


Misschien vond ze het niet zo leuk dat je de deken stuk achterlaat en het repareren aan haar overlaat?
Is toch niet echt een aangename verassing als je je deken zo aantreft nadat een ander 'm gebruikt heeft.
[/quote]

Aangezien die deken al half aan gort was en het geen urgent geval was, vond ik het niet nodig haar daarvoor te bellen.
Ik snap niet wat ik anders had moeten doen. Ik kan hem moeilijk zelf gaan maken, ik heb niet eens een naaimachine.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 14:23

Ik weet dus niet echt of ze me de schuld ervan geeft, maar die opmerking van haar komt zo raar bij me over. "Ik hoop niet dat je ook zo reageert als het hoofdstel of het zadel kapot gaat." Ik heb nu dus ook in het schriftje gezet dat ik haar opmerking niet begrijp en dat ik het ook niet leuk vind dat dat ding kapot is gegaan. Dat ik altijd zo netjes mogelijk met haar spullen om probeer te gaan.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 15:44

Mackie schreef:
Het is natuurlijk ook nogal stom om hem weg te zetten zonder singel, met singel was er niks gebeurd, maar ja iedereen maakt fouten


Boos! Als er een singel was geweest had ik die natuurlijk omgedaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers