wat levert hij ong op ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

wat levert hij ong op ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 13:29

ik heb een vraagje... weat zou deze shet ong opleveren??
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier wat info:
*naam:frummel

*hoogte:ong 92 cm

*leeftijd:5 jaar

*gangen:
hij heeft mooie gangen.. gooit zn voeten mooi hoog op,meestal loopt hij als een IJSLANDER!!

*bijzonderheden: hij heeft 2 kruintjes en heeft ijzers omdat zn hoefen te snel scheef gaan en te snel afslijten!

*Streken:(staat ook bij rij tegnische problemen!)hij gaat bij mij rond tollen stijgeren en stilstaan ZOMAAR UIT HET NIETS en krijg hem dan niet meer vooruit Huilen

wat denken jullie?? er heeft wel iemand 250 op geboden!!
Laatst bijgewerkt door madiekjuh op 01-11-03 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:30

madiekjuh schreef:

wat denken jullie?? er heeft wel iemand 250 op geboden!!


Dat lijkt me een heel goed bod!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:31

Ik denk dat je met 250 zeker bij mag zijn, ik vind t veel..

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 14:05

veel?? hij kan heel mooi lopen enzo dus ik vind het wel een goede prijs!!
maar ben toch wel nieuwesschierig wat banketstaaf er van zouden zeggen o:-)

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:41

250 is best een goeie bod maar ik had er minder voor gevraagd maar je moet het zelf weten als ik jou was dan zou ik het hoogste bod aannemen!

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 15:00

ik ver koop hem niet wou alleen weten o+)

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:22

250 vind ik wel een goede prijs.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:29

Is het een ruintje, of een hengst?
Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het mij geen kinderpony. En aangezien er op een shet niet al te grote personen kunnen rijden, is dat wel een nadeel.
250 euro lijkt mij dik betaald, maar dat zou ik niet voor hem geven.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:38

Ik denk dat 250 al aardig veel is voor zo'n pony. Ik zou het er niet voor over hebben iig.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:58

250 euro vind ik een nette prijs voor m. ikzelf zou minder geboden hebben

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:17

't Is een leuke pony om te zien !
Absoluut niet l*llig bedoeld hoor, maar imo. is hij slechts de slachtprijs waard.
Niet omdat het geen leuke pony is oid., maar het is blijkbaar geen kinderpony vanwege de problemen met het rijden.
Plus dat hij op ijzers moet, dat maakt hem duurder in onderhoud.
De marktprijs voor shets is zo enorm laag dat er waarschijnlijk niets meer overblijft dan de bodemprijs.

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 02:18

WHAT!! Hij is bij mij vervelend maar met mn buurmeisje gaat het prima!! maar omdat zei hobbelt op hem en ik zwarder dresuur rij is hij tegen stribbelig!! DUS NIETS SLACHT PRIJS VERKOOP JE EIGEN PAARDEN MAAR VOOR DIE PRIJS !!!! DAG ROT OP DIT PIK IK NIET:@:@

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 02:29

Jij was degene die vroeg wat hij waard is, dan moet je ook de antwoorden accepteren.

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 12:34

Idd wanneer je vraagt om de mening van anderen moet je wel tegen een antwoord kunnen dat blijkbaar anders is dan jouw mening! Oscar legt goed uit waarom ze dat denkt, daar kun je het mee eens zijn of niet, maar je hoeft niet zo te reageren!
(natuurlijk is het niet leuk om te horen, en uiteraard is ie voor jouw veeeeel meer waard, maar dat zal iedereen hebben met zijn/haar eigen paardje!)

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:07

niet zoo gefokt madieke haha ze geeft alleen maar der mening. Dat wil je toch tenslotte met dit topic! Er zullen altijd wel reacties zijn die je niet of minder leuk vind en als je die niet wil moet je geen topic plaatsen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:18

sjies , ik schrok ook een beetje van die reactie!
oscar gaf een goed onderbouwde reactie, waar ik het volledig mee eens ben!
het is natuurlijk niet leuk om te horen dat je pony minder waard is als jij zelf denkt,
shetlanders zijn momenteel zowiezo niet duur, en idd dat probleem met die hoeven dat is behoorlijk storend als je hem zou willen verkopen, omdat dan idd de kosten voor een shetlander wel heel hoog worden
en je zegt dat ie niet makkelijk is, maar met je buurmeisje wel, omdat jij "zwaardere dressuur" met hem rijd??
rijd je dan M ofzo? dan zou ie wel 250 euro waard zijn ....misschien

ik vind het een beetje kinderachtig en dom van je om zo fel te reageren, als je een beetje weet hoe bokt in elkaar zit dan weet je dat je op elk topic dat je opent, leuke maar ook minder leuke reacties krijgt, als je daar niet mee om kan gaan kun je beter geen topics openen !

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:42

madiekjuh schreef:
WHAT!! Hij is bij mij vervelend maar met mn buurmeisje gaat het prima!! maar omdat zei hobbelt op hem en ik zwarder dresuur rij is hij tegen stribbelig!! DUS NIETS SLACHT PRIJS VERKOOP JE EIGEN PAARDEN MAAR VOOR DIE PRIJS !!!! DAG ROT OP DIT PIK IK NIET:@:@


nou nou, meid stel je nie zo aan zeg.
jij vraagt om de mening van andere, dan geven ze die (netjes en goed onderbouwd) en dan word je boos Verward

ik vind 250 ook een zeer goed bod! heeft hij papieren?
je kunt al voor 100 euro (met een beetje zoeken zelfs voor minder) een shetlander aankomen.

je zegt zelf:
Citaat:
*Streken:(staat ook bij rij tegnische problemen!)hij gaat bij mij rond tollen stijgeren en stilstaan ZOMAAR UIT HET NIETS en krijg hem dan niet meer vooruit


zo'n pony is dus niet geschikt voor kinderen en word dus minder waard.
ik zou er persoonlijk ook geen 250 euro voor geven.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:50

ik denk dat ie ongeveer 75 tot 100 euro waard is, dus 250 is een zeer netjes bod

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:00

jmmr dan als ik er zo op wil reageren doe ik dat!! en neej ik rijd geen m met hem maar ik probeer wel vedder met hem te komen!!EN IK REAGEER HIER NEIT MER OP HEB SPIJT VAN DAT IK DIT TROPIC HEB GEOPEND!!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:10

jah sorry hoor. maar wat wil je dan horen dat iedereen er 5000 euro voor wil geven omdat jij verder met hem wil"zou" kunnen komen. Jah sorry hoor maar ik schat hem zo rond de 90 140 euro meer zou ik er zelf echt niet voor geven. mede omdat hij op hoefijzers moet. en omdat ie streken heeft. wat hem niet als kinder pony maakt. en omdat er zo weer een andere shet gevonden is
Laatst bijgewerkt door sharir op 02-11-03 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:12

weet je wat het is......
tis maar net wat een gek er voor geeft...
oftewel hij heeft bij jou veel emotionele waarde, veel meer dan 80 euro.
dus lekker (van) houden die shet.....

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:30

madiekjuh schreef:
jmmr dan als ik er zo op wil reageren doe ik dat!! en neej ik rijd geen m met hem maar ik probeer wel vedder met hem te komen!!EN IK REAGEER HIER NEIT MER OP HEB SPIJT VAN DAT IK DIT TROPIC HEB GEOPEND!!



OCHTENDHUMEURTJE????


Een shet is niet zoveel waard hoor.
Heeft hij papieren?
Hij is niet voor kleine kinder.

Nou ik denk ook zo rond de 200,-

Met 250,- zou je BLIJ moeten zijn.


en morgen met je goede been uit bed stappen he!!

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:32

ik zal hem ook nooit weg doen!! echt niet het is gewoon nu een periode dat hij ff een eigen keuze wil maken..!! maar er hebben kindjes van 3 mee gehobbelt en dat ging ook super!! Hij rijd ook wel is mee in de lessen bij kleine kinderen dat gaan gewoon super!! En waarom hij ijzers heb.. Omdat hij ten 1e voorde kar loopt!! en omdat ik veel over de straat ga.. daardoor slijten zn hoefjes snel af en bij hem gaan ze dan scheef DOOR HET AFSLIJTEn en dan is er weer dat gezeur van dat is zow duur omdat hij ijzers heb MAAR!! ooit van gehoord dat het slecht is voor de benen als het paard scheef op zn hoeven gaat lopen!??!?! jah sorry maar dat wil ik dus verkomen en heeft de hoefsmit dit uitgeled en hebben we besloten om er ijzertjes onder te zetten kijken hou hij er op loopt..!! en dat gaat super en zo duus is het neit !! die 47 euro Verward jah ik heb er zelf ook 125 voor betaald..!!het is niet veel want hij loopt goed en heeft een goede bouw en geen mankemensen..!! hj is ook gekeurd en werd 2e!! maar goed ik vind het een schat ondanks dat hij af en toe echt een barrol is..!!! ik blijk van hem houden!! Lovers Lovers Lovers

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:42

kan hier een slotje op???
dit hoeven we toch niet serieus te nemen?
elk topic die je zelf begint,eindig je met op anderen te schelden,die jou een geodbedoeld advies geven!!!!!?????

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:46

madiekjuh schreef:
jmmr dan als ik er zo op wil reageren doe ik dat!! en neej ik rijd geen m met hem maar ik probeer wel vedder met hem te komen!!EN IK REAGEER HIER NEIT MER OP HEB SPIJT VAN DAT IK DIT TROPIC HEB GEOPEND!!


dan geef je een seintje aan een mod,en die zet er een slotje op!