Paardenstofzuiger ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Paardenstofzuiger ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:52

Ik vraag me soms wel eens af of dit bestaat... want vooral in de winter is Lennon nogal een stoffig paard.
Hij staat 24/24 op de wei (met inloopstal), en daarom poets ik hem ook niet al te veel (lees: alleen als het nodig is: voor het rijden en na het rijden beetje fatsoeneren en terug de wei op). Nadeel hiervan is dat hij zo verschrikkelijk stoffig is... vuil borstel je er makkelijk af, maar hij blijft stoffig Haha!

Nu vroeg ik me af of er een manier is om van dat stof af te komen, zonder hem echt uitgebreid te gaan staan borstelen en schrobben om het stof weg te krijgen... want dat lijkt me ook niet goed omdat ik zo z'n natuurlijke bescherming tegen de koude helemaal eraf borstel...
Of ben ik gedoemd met een stofbeestje rond te rijden in de winter Knipoog

Niet dat ik het zo een ramp vind, dat hij wat stoffig is, maar vroeg me af of er een simpel remedietje voor was Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be



Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 17:25

Hee, bestaan die dingen nog echt ook Haha! (ok, heb ik weer wat bijgeleerd)

Nu ben ik niet direct van plan van zo een ding over Lennon heen te halen... want ik wil dus z'n bescherming tegen de kou niet kwijt...

Ga die tips een proberen van doek + glansspray op doek
ofwel het stukje echte schapenvacht...

Thx voor die tips!!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, boemel, joyce83, RoRo44, Wopkebrok en 35 bezoekers