Zit-Les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Zit-Les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 10:32

Ik ben begonnen om zit-les te geven op mijn M1 paard. Voor gevorderden zowel voor beginners. Ook geef zit-les voor springruiters.
Zijn er mensen die zoiets wel zouden doen? Of zeggen jullie onzin. Ik heb dit vroeger veel gegeven aan ruiters, maar ben er mee op gehouden omdat ik het niet eerlijk vond tegen over mijn paard. Ik reed zelf en dan deed ik dit er ook nog erbij. Nu ben ik gestopt met dit paard en wilde dit weer gaan doen. Maar is hier wel vraag naar? Een goede zit? Ik ben gediplomeerd als rij-instructrice.


menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 00:03

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Haha! Als ik les geef op mijn eigen paard vraag ik € 7,50 per half uur. Als ik naar iemand toe moet vraag ik € 10,- per half uur (ligt eraan waar je woont). Persoonlijk vind ik een half uur lang zat (spierpijn en zo), maar mocht je langer willen dan wil ik ook wel een uur les geven. Denken jullie dat er hiervoor mensen zijn die dit willen? De meesten zeggen namelijk :"Ik kan toch al rijden, heb dat helemaal niet nodig". Ik denk daar helaas anders over. Ook al kan je nog zo goed rijden, soms vergeet je je zit wel eens en leer je toch onbewust dingen verkeerd aan met je zit. Maar ik zou het wel verkeerd hebben Verward

menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 14:04

Uhum, ik wilde nog even wat toevoegen aan mijn vorige mailtje. Mocht je toch graag zit-les willen hebben op je eigen paard en je hebt een trailer dan kan je ook hierheen komen met je paard voor € 7,50 per half uur. Haha! Is altijd goedkoper dan dat ik moet reizen Haha!

menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 21:06

Als je het leuk vind en je wilt het graag, waarom dan niet? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 88 bezoekers