Wie kent

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Wie kent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 12:34

Wie kent de fokster of fokker van mijn eerste paard Leonci of het paard zelf. De fokker is A.J. de Wilde de Vinkd in Anderen. Leonci is geboren op 30 juni 1993 haar vader is Gregor x Uniform en haar moeder is Varonci.

Ze is zwart geboren en werd later schimmel, ze heeft ook nog een broertje die heel veel op haar lijkt.

Ik ben zo benieuwd of iemand haar of haar moeder varonci heeft gekend of haar volle broer. Ik heb haar in 1999 gekocht op een manege, In 2001 heb ik haar in moeten laten slapen. Wie heeft haar gekent of haar moeder ben namelijk ook erg benieuwd naar haar broer.

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:49

ik ken d'r niet maar kan je niet bij het stamboek 8als de broer of de moeder staat ineschreven) zoiets opvragen? Lukt meestal wel.. ik heb ook al stuk of 4 keer dat soort dingen gevraad! Maar ik weet niet of die paarden die je zoekt ookk in stamboek staan ingeschreven... verder succes!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:52

waarom bel/schrijf je de fokker dan gewoon niet????ik heb dat een poosje terug ook gedaan!
ze vonden het echt harstikke leuk om een brief met foto te ontvangen,over een fokprodukt van hun!!

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 15:09

Heb ik ook gedaan maar het is een oude vrouw en die had een beetje een war verhaal daarom namelijk, maar bij mijn andere paard had ik ook gedaan die was ook heel blij dat ik belde. Maar bedankt