Paard trekt deken stuk, help!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Paard trekt deken stuk, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 22:09

Luna heeft sinds een week of 6 deze deken op.
Afbeelding
Nu is een van de andere paarden zo vriendelijk geweest daar aan te gaan hangen ondanks dat ik er vanmorgen een halve liter antibijtspray op heb gespoten.
Daar kon mijn deken helaas niet tegen en nu is de naad vanaf de loopsplit naar achteren ongeveer 40 cm gescheurt.
Wie weet hoe ik hem kan repareren? (sterk en waterdicht)
En hoe kan ik voorkomen dat dat andere paard nog een keer mn deken aan gort trekt?

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 11:52

Precies Lonneke, daarom heeft Luna dus ook een deken op.
10 minuutjes en ze is zeik nat van het zweet met zo'n dikke vacht, en krijg ze dan nog maar eens droog, dan kun je er uren mee stappen en nooit zal ze droog worden.
Nu zit ze korter in haar vacht dan normaal, ze zweet nog wel veel, is drijfnat na t werken, maar na een kwartiertje/20 minuten is ze een heel eind droog.
Dan zet ik haar nog ff half uurtje met zweetdeken op stal en dan de gewone deken erop (en naar buiten als het nog licht is), ze is dan helemaal droog.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 11:55

annegti schreef:
Voorkomen? Tja er zijn rigoreuze maatregelen maar antibijt spray lijkt me dan toch de beste. (of sambal Knipoog )

Er zat een halve liter antibijtspray op die deken, hij dreef bijna weg toen ik hem in had gespoten, mijn paard stonk echt vreselijk naar dies spray, gisteravond nog steeds.
Sambal hebben we al eens geprobeerd op de stal omdat hij dan ook overal aan bijt, maar dat vond ie lekker geloof ik, hij likte het er steeds af.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 12:27

Wassen wordt een probleem, hij past niet in de wasmachine.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, ComscoreBot, GrapeshotBot, Mizsz_Kitty, NikkiB1991, Thami, Zippo_M en 29 bezoekers