Help me even en vul deze poll in...

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Welke stal zou jij kiezen?

Blijven waar ik sta
3 (8%)
Naar die andere manege
29 (82%)
naar huis
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 35

Hydra

Help me even en vul deze poll in...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 17:37

Ik sta met mijn paard dus op een manege, een dresuurmanege, waar ik de beste instructeur heb in de hoek hier.
Maar die instructeur trekt de mensen die privelessen nemen voor. Ik mag geen privelessen nemen van mijn ouders, omdat het al genoeg kost en zo.
Dus rijd ik mee in de groepsles, allemaal goed en wel, maar waarom verwaarloost hij dan mijn paard?
Mijn paard haar stal is de laatste tijd nooit meer opgestrooid, ik moet het zelf doen, altijd, ze is futloos, ze staat mager ...
Ik heb de ronde gedaan , en IEDER stal is opgestrooid, behalve het mijne, dit gebeurt steeds vaker en vaker.

Nu heb ik de keuze:
1) daar blijven met mijn paard omdat hij de beste instructeur is en omdat ik er iedereen ken en enkele goeie vrienden heb
2) naar een manege gaan , waar ik evenveel betaal, met mooiere stallen , 2 binnenbakken, enorme wandelgelegenheid, een springpiste, een longeerkraal ,...(hier kan ik les krijgen van iemand, niet zo goed, maar hij kan me verder helpen, tegen 1/3 van de prijs)
hier ken ik wel niemand maar leren kennen kan
3) Een stal bouwen thuis is ook een optie, maar daar ben ik niet echt voor te vinden

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Hydra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 17:46

Het is geen verzorger, het is de uitbater van de manege...
ik wil wel lessen, maar ik moet verder geraken met mijn paard, en zonder les kan dat niet , en als die ene instructeur (in die andere manege) me niet meer verder kan helpen, dan sta ik daar he

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie