hoe wennen aan de zee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

hoe wennen aan de zee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:51

Ik sta sinds kort met mn paardje aan de kust maar mn paardje(arabier) wil voor geen goud natte voeten halen, hebben jullie mss tips hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen dat ze door het water lopen wilt?

Mss met snoepjes? Of heel veel engelengedult? Ze gaat echt accuut in weigering als ze er in moet, zo erg dat ik er bijna van af lazer.... Scheve mond

En het is zo gezond voor die beentjes, ze heeft ook aan een been altijd wat korstjes, en ik zou het zo fijn vinden als ik ermee het water in konn...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:41

ilsejee schreef:
ask Klaas Feuth.. zie mijn onderschrift.. heeft mij ook veel tips gegeven over water, en hele goede..
Tjits sprong altijd een meter hoog als ze per ongeluk in een plas stapte, 1 x zijn tips opvolgen en het was goed..


ik zal daar vanavond eens gaan neuzen bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:45

bedankt voor jullie tips, ik wilde niks forceren een maand geleden had ze zelfs nog nooit het strand gezien volgens mij, want alles was eng en als ik nu zie hoe heldin ze is!
Gister....ze kreeg te eten ja hoor ze moest in een plas staan anders kon ze geen eten krijgen(overal lag water namelijk) en toen stond ze er dus wel zonder morren in....dus mss toch de angst voor de rollende golven, bedankt voor jullie tips ik zal het voorzichtigaan aanpakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:01

hele interessante site!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 12:03

o dat heb ik nog niet geprobeert!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:15

dankjewel ik ga het vol frisse moed aan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:04

het maffe is ze wil wel langs de waterlijn lopen, gelukkig, ja want daar is het zand harder dus hoeft ze minder te zwoegen ik hoop dat ze er snel aan went ik zal jullie tips in ogenschouw nemen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Vlindy en 31 bezoekers