Regels voor het houden van paarden bij huis

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:10

bij ons mag je tot 3 paarden aan huis houden, binnen de bebouwde kom, zit je echt in een woonwijk, dan weet ik het niet precies. ik mag er iig drie aan huis zetten
je loopt in principe voor een of twee paarden niet tegen jurydische wetgevingen aan, als jij PREFAB stallen zet , die dus weer af te breken zijn, dan mag je die zonder vergunning zetten, wel moet je een waterdichte vloer hebben, maar echt niemand die dat allemaal komt controleren hoor! ik ken mensen die een tuinhuisje als stal gebruiken, die zijn ook afbreekbaar en hoef je dus geen bouwvergunning voor aan te vragen. ik heb thuis 4 stallen , prefab, maar wel met betonnen muren ...maar het mag wel gewoon, we hebben niets aangevraagd iig Haha!
mesthoop heb ik ook gewoon op de grond liggen, officieel moet dat ook een waterdichte bak zijn , maar voor twee paarden komen ze dat echt niet controleren hoor!
en idd iedere gemeente heeft volgensmij zijn eigen regels, maar zolang het er niet meer als drie zijn , mag het zonder iets aan te vragen, zover ik weet

maar wat nog beter is ,is : ff je gemeente bellen, dan weet je meer !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie