Ouders betalen je paard

Moderators: Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:52

Beide paarden heb ik van mijn ouders gehad (ivm schoolprestaties) mijn zus had ook een pony en mocht er ook nog een bij, we zijn bij een aantal paarden die te koop stonden geweest, maar de interesse was bij haar al snel weg. Toen ze ging studeren kon ik haar (C) pony er ook nog bij verzorgen/rijden dus op een gegeven moment heb ik een bijrijdster gezocht voor die pony. Wij hebben die pony nog 6 jaar alleen voor de bijrijdster gehouden, daarna verkocht, als mijn zus een weekend thuis was dan stond ik op zondag avond haar stal nog uit te mesten als ze weer weg was !
Behalve de aanschaf, heb ik altijd alles zelf betaald. Ik zou het trouwens ook niet anders willen. Geeft ouders minder kans om je te blackmailen Haha!

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie