waar kan ik dit hoofdstel kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 17:46

Hoi ik ben op zoek naar naar een gecombineerde neusriem met wit onderlegt, maar dan zo'n bonfire-neusiem (je weet wel) ze noemen het ook weleens een africhtings neusriem, oa Pagony heeft hem. Maar goed die zijn wel overal tevinden maar ik wil die neusriem met gouden sluitinkjes ipv zilveren. OP de site's en in de catalogussen van Divoza, Hyporama, Horselover (is geloof ik het zelfde) staat er neits over die gouden dingen, dus dan ga ik er van uit dat ze eralleen in het zilver zijn in de desbettreffende winkel????

Ik woon namelijk niet zo ehel dicht bij een paardenwinkel dus ik ga niet zomaar ff kijken het moet namelijk echt een gouide zijn de rest van het hoofdstel is ook met goude sluitinkjes!!!

Wie weet waar ik dit kan vinden????? Verward

[edit Karin] titel aangepast & verplaatst naar VMR [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-30 18:54 ]</font>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:49

ik had toen ooit het complete hoofdstel van wat jij bedoelt.

Bel de ruitersportzaak eens. Is altijd makkelijker dan er heen gaan (tipje van iemand met hetzelfde probleem als jij maar die wel veel aardige mensen om zich heen heeft die hem soms weg willen brengen Haha! )

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 17:52

Ja kan ik ook weleens doen, heb jij dan toevallig ook met het probleem te maken dat je paard zijn riempjes wel lekker kauwgom vindt???? Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:57

nee, dat probleem kennen mijn paarden niet.. Maar bandages of jouw kont (als je aan het bandageren ben) zijn ook wel erg lekker.. Zou die dan toch homo wezen? *LOL*

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 18:02

tja dat kent tie ook heel goed, hij is niet van mij, maar zijn eigenaresse is heel soepel en ik ben dan h eel streng voor hem, hij mag bij de eigenaresse alleen niet bijten, bij wijze van, en bij mij mag tie niet bijten, niet schoppen enz...... maar goed je begrjipt het wel, ik moet hem dus opnieuw heropvoeden in die 3 dagen dat ik hem doe hij is mega groot, stijf dat wordt dus fijn! maar oke kdoe het zolang ik niets anders heb....!!!!! Hij heb een streken... hij is als 5 jarige gecastereerd dus als je dan heel soepel wordt opgevoed hou je een hoop hengstenstreken.....

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:23

Ik heb dat hoofdstel ook alleen met zilveren gespjes.Ik heb hem bij Vroeg Op gehaald in Sint Pancras.

Liefs layla d

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: layla d op 2001-09-30 18:23 ]</font>

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 18:30

Met zilveren gespjes is neit zo moeilijk, maar ik moet die met goude hebben, nou ja bedankt voor de reacties ik ga morgen wel es ff bellen met verschillende winkels!!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:18

Wij hebben bij Daaleman een hoofdstel gekocht, met gespjes in die kleur. Ze maken die dingen in eigen zadelmakerij, dus al wil je paarse gespjes dan kan het nog! Daaleman zit in Empe.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:20

volgens mij heb ik ook zo een. Een kieffer, te koop bij divoza best duur Haha!