Paard veranderd als je ziek bent?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Paard veranderd als je ziek bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 13:24

Het valt me op dat sinds ik uit het ziekehuis ben (weer die N Verward ) Felix ontzettend aanhalig is.

Hij komt steeds bij me staan en kreeg de laatste dagen het idee dat ie me staat te beschermen ofzo.
Ik mag hem wel niet echt kuffelen(hij is anti knuffel) maar hij is er wel, staat bijme en volgt me nogal veel.

En als ie bij me staat en er komt een ander aan dan jaagt ie hem weg, zelfs bij danno doet ie het.
Danno kon vanmiddag niet eens bij me komen, terwijl ze voorheen altijd samen kwamen.

Nu is Danno wel ziek en zal iets meer aandacht krijgen dan Felix, zou dat het zijn: Jalours??? Of zou het gewoon zijn : de zwakste wordt verdreven?
Ik moest felix dus wegjagen om Danno te kunnen pakken!

Mijn Flix jalours. Haha! Verward

Mimi onze kat voelt het wel enorm, die komt echt bij me als ik me weer eens K.. voel terwijl Moortje(de andere kat) gewoon niet naar je omkijkt.

Een paar weken geleden zei ik nog dat paarden zich er niks van aantrekken en dat ze blij zijn als ze hun bak met vreten krijgen.
Maar sinds ik dus weer thuis ben is het gewoon anders.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 14:48

Citaat:
Zoals ze kleine stemmingswissels kunnen aanvoelen, denk ik dat ze wel weten of jij goed gaat of wat minder.


Daar zeg je nog wat, ik was een eerder voorval vergeten.

ong een week of 6 geleden heb ik een pijnbehandeling gehad, kort daarna ging het 2 dagen(weekend) eigenlijk heel goed bijna geen pijn meer , kon normaal lopen en gebruikte enkelt 1 paracetamol.

Voor dit kwam felix altijd naar me toe of kon ik hem eigenlijk zo pakken, maar toen ik goed was heb ik echt een kwartier achter hem aangelopen.
Hij speelde gewoon een spelletje door grote cirkels om me heen te draven en de oortjes vrolijk naar voren.
Moest eigenlijk heel hard lachen erom, uiteindelijk kon ik hem wel pakken hoor.

De dag na het weekend ging het weer slecht(therapeut de boel verknald) en hup ik kon hem zo weer pakken.

Misschien is het toeval of niet.
als het geen toeval is hoop ik dat ik binnekort weer een kwartier achter mijn paard aan mag lopen Knipoog

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, JudithDario, Saranghea en 34 bezoekers