laarzen bij van huet....vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tes
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 12:07

Ik heb nu zo vaak goede dingen gehoord over van huet voor leren laarzen dat ik van plan daar eens te kijken. Zijn er mensen die misschien al iets kunnen zeggen over de prijzen daar. En maakt hij eigen laarzen op maat of past hij merklaarzen aan?
Thanks!!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:11

Hij maakt eigen laarzen op maat. Een eigen merk heeft ie dus.
Ik heb 3 jaar geleden voor 400,- een paar gekocht, maar inmiddels is de prijs wel een stuk gestegen.
Na 3 jaar zijn ze nog steeds erg mooi en lopen fijn. Hij neemt ruim de tijd voor je, en is erg aardig.
De wachttijd is wel zo'n 8 weken, en dat is errug lang...

Mijn volgende paar word weer Huet! Maar ik denk dat die van mij nog wel een paar jaartjes mee kunnen...

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:05

Laarzen van Huet whaaaaaaaa!! Vreselijk, tot drie keer toe terug geweest om ze mooi passend te krijgen en uiteindelijk heeft mijn eigen schoenmaker het beste werk ervan geleverd. De baleinen was ik na een week ongeveer al kwijt, de naden waren niet netjes dichtgestikt en als ik de benzinekosten erbij reken had ik beter op maat gemaakte Petries kunnen kopen. Zal best dat 'ie ook vakwerk kan leveren, ik heb er in ieder geval niet veel van gezien en dat vind ik erg jammer!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:22

Ik heb juist hele fijn zittende laarzen bij Van Huet vandaan. Ze zaten meteen goed, hoefde ze eigenlijk niet in te lopen.
Heb al wel weer een naadje laten stikken en een rubberzooltje onder de hak laten zetten, maar ik gebruik ze dan ook voor het rijden, uitmesten, longeren, etcetera. Ik denk dat ik ze ondertussen ook alweer twee of drie jaar heb.

Maar ik moet hier eerlijkheidshalve wel even bij zeggen dat dit mijn eerste paar leren laarzen zijn en ik dus niet weet hoe andere leren laarzen zitten. Deze zitten in elk geval prima en stukken beter dan die rubber dingen.

EllenP
Berichten: 49
Geregistreerd: 24-02-05

Re: laarzen bij van huet....vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 00:42

Ik vind van Huet ook erg fijn. Ik moet er een roteind voor rijden, maar ga er toch altijd weer heen. Als je prijzen wilt zien van hem moet je even kijken op www. rijlaarzen.nl. Dat is zijn site.
Is een beetje een typische man, maar ik kan er wel om lachen...

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Re: laarzen bij van huet....vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:09

Ik heb een paar donkerblauwe laten maken voor 150 euro. Echt superdingen! Ze hebben een coating, maar dat zie je amper en daardoor zijn ze onderhoudsvrij. Voor dat geld ga ik zeker nog een ander leuk kleurtje bij hem uitzoeken.

Moet wel zeggen dat ik super makkelijke kuiten en voeten heb, standaardmaat 38 en rechte slanke kuiten. Kan me voorstellen dat dat scheelt.

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: laarzen bij van huet....vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 10:46

Ik vind ze ook erg fijn. Heb ze drie jaar geleden laten maken voor 250 gulden.

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: laarzen bij van huet....vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:02

Vorig jaar heb ik een paar eigen merk laarzen gekocht, de Espom, lekkere soepele laarzen met elastiek en rits (beetje model Mountain Horse, maar dan veel smaller en eleganter). En voor de prijs van € 140,-- op maat gemaakte laarzen vind ik niet duur!