biotine? werkt het echt zoals het potje zegt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:17

ja biotine werkt super!

die van mij krijgen elke dag een eetlepel biotine door hun voer, en je ziet dat ze supergoede hoeven hebben!

omdat de biotine pas werkt voor de hoef die nieuw aangroeid, duurt het een maand of 4-6 voor je resultaat ziet, de oude hoef die kan ja alleen bijhouden met invetten&interen

hetzelfde idee als de nagels van een mens dus, de nagel die je ziet kan niet meer versterkt orden behalve door nagellak, de nagel die moet aangroeien kan sterker worden door wat je eet

dus t is even afwachten voor je ziet of de biotine werkt, maar neem van mij maar aan dat het echt goed werkt!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:37

ik heb de biotine van de boerenbond, niet extreem duur en werkt goed!

iedere dag 1 eetlepel, en de hoeven worden echt sterker

dubbel dosis enz is onzin, en t duurt idd +/- een halfjaar, want de hoef moet dus eerst helemaal vernieuwen, en dat duurt ongeveer een halfjaar

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:35

janne schreef:
Jamaica heeft ook geen supervoeten, snel scheuren en barsten erin, en brokkelen maar. OP advies van de smid zit ze nu zo'n 2 mnd aan de biotine + van de paardendrogist, maar ik merk eerlijk gezegd weinig verbetering


je ziet het verschil pas aan de nieuwe hoof!
de oude hoef(dat is de hoef die dus zichtbaar is) die is slecht, en kan niet herstellen

de nieuwe hoef die wordt aangemaakt(dus waar de kroonrand zit zegmaar) die is sterker

je moet dus wachten tot heel de hoef vernieuwd is, en dat duurt +/- een halfjaar.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:37

Arsen schreef:
Arsen kreeg biotine op advies van de va, hoeven en vacht gingen beiden met sprongen vooruit. Proberen het nu een tijdje zonder en het gaat tot nu toe nog goed.


pas daar wel mee o, wan de nieuwe hoef die nu groeit, kan weer zwakker zijn, dat merk je pas na een halfjaar, dan is de nieuwe hoef dus inmiddels tot aan de onderkant doorgegroeid, en kan ie weer brokkelnhoeven krigen.

die van mij krijgen sinds 3 jaar dagelijks biotine

ben er 8 maanden mee gestopt, en na die 6 maanden ahdden ze dus weer zachte brokkelhoeven, ben weer biotine gaan geven en toen kon ik weer een halfjaar wachten tot de hoef weer helemaal was vernieuwd door sterke hoef, maar nu zijn ze supersterk en ik blijf biotine geven!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro- en 115 bezoekers