paardenfan (nieuw magazine belgie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

paardenfan (nieuw magazine belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 10:47

hoi

der is een nieuw magazine uit in belgie. paardenfan. ik heb net het eerste nummer gekocht. moet er nog in lezen, heb der wel es doorgebladerd. het ziet er nog intressant uit. maar het is maar 17 paginas dik (??) of moet ik zeggen dun. en het kost zo een 6 (!!!) euro. versta ik echt niet hoor!!! der zitten wel spullen bij om zo je 'eigen droommanège' te bouwen. maar zo duur! het staat allemaal mooi uitgelegd op de site. http://www.deagostini.be . wie gaat de hele reeks van 60 nummers kopen. en als ik het goed op heb komt het samen op zo een 360 euro. dat is zn prijs toch niet waard of wel???

groetjs
TLove

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 19:51

om de 2 weken. super dom. voor kinderen van 8 jaar die nog iets dervan kunnen leren. je bent zoveel beter met dan een duurder boek. kom, 360 euro voor 60 delen van 20 pagina's. niet goed snik zeker?? al de andere magazines zijn nog zo duur niet. kijk naar hippo reveu. zo dik en ook rond de 5 uur. geldwolven zeg! Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 10:19

ja, eigenlijk wel grappig. totaal onrealistisch. en heb je die stal al es bekeken waar dat paard in staat (in dat filmpje) het hoofdstel en al hangt binnen in de stal Verward liever een echt goed boek van een paar euros meer (en dan ook meer pagina's Haha! ) dan zo een tijdschriftje!! en veel liever een echt paard dan zo een droom stal. hehehe Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 17:07

ben ik helemaal mee eens anjateuh!!! ik ga mss zaterdag naar een grote winkel waar ze alle tijdschriften hebben over alle onderwerpen dat je je maar kan bedenken, ook buitenlandse. dit doe ik omdat ik niet echt langer tevreden ben de tijdschriften die je vind in de doordeweekse persverkopers. het enige wat je hebt is hart voor dieren (ga ik nu op stoppen omdat ik het beu ben) en hippo reveu en dat spreekt me niet echt aan. hopelijk vind ik iets wat me ligt en zoals je ziet is de keuze niet echt groot!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 21:03

ja, kan je mee! lijkt me super! en moet dan ook nog naar een ruiterzaak voor wat spullen voor T kan je ook mee voor me te helpen kiezen, k??? reuze Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 18:18

ik zou het echt niet erg vinden als je mee gaat. alleen weet ik neit of ze daar ook boeken verkopen, ik geloof het wel. hoe kunnen we afspreken?? (waw een boktmeeting Haha! )
ik heb gehood van mijn pa dat het een winkel in de ring is, ken je dat, waarschijnlijk wel. kan je daar mss raken, ik weet nog niet precies welk uur?!...

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:05

weet niet welke winkel, mijn pa weet het. ik denk dat ik goed verstaan heb ring shopping. we gaan samen he morgen!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 08:20

mijn pa wet het zijn. ze verkopen er geen boeken. geloof me nu maar. je hoeft heus niet op voorhand te gaan kijken ofzo of het waar is (geloof mijn pa maar Haha! )
er kan een probleeem zijn, hopelijk wil hij ons voeren vandaag. want hij is weer met zo een humeur opgestaan en ik heb al een hele reek naar hij hoofd gekregen Verward wat heb ik gedaan???
pff, hopelijk draait hij weer bij. ik heb het gisteren ook gevraagd, werd ik bijna levend gevild; niet te doen! we zien wel he!!
groetjes

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T en 20 bezoekers