streber

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 13:47

Ik ben zelf absoluut geen streber en dat is nou juist iets wat eigenlijk in mijn nadeel werkt. Haha! Ben wel eens te makkelijk voor mezelf, vindt het allemaal gauw best. Echt veel zal ik dus ook nooit bereiken. Lachen

De lol zit voor mij in de omgang met mijn paarden, de verzorging, het rijden, de betrokkenheid. Natuurlijk wil ik graag beter gaan rijden, mijn paarden beter voor elkaar hebben, want er schort echt nog een heleboel aan. Hiervoor moet ik mezelf dus een beetje aan gaan pakken, want nu schiet het niet echt op. Frusty

Streber zijn is niet erg, toch, zolang paard en omgeving er geen last van hebben, tenminste! Haha!



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 08:49

Heb er nog eens over nagedacht. Iedereen vraagt waarom ik nog niet ga starten met Toon. Ja, kan ik doen, maar ik vind het allemaal nog niet goed genoeg gaan. Hij zal gerust een B en een L-proef kunnen lopen hoor, no problemo, maar ik wil dat het super gaat en niet een klein beetje goed. Ik wil er wel wat te zoeken hebben, anders hoeft het voor mij gewoon niet. Haha!

Toch stiekem een streber? Verward

In ieder geval heb ik geen wedstrijden nodig om gemotiveerd te kunnen rijden. Als ik nooit ga starten vind ik het ook best. Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jusdepomme, kimmetje26, RoRo44 en 37 bezoekers