SNIF!! Waarom Cindy'tje?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:45

hee meisje kop op... zoek het snel allemaalk eens uit! weet zeker dat het goed komt! heel veel suc6 en hou me maar op de hoogte!

Just Beleve and HOPE



mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:10

ik zou als ik jou was zelf de veearts er bij laten komen en even kijken want ik vind dit zo raa ren hoe veel moet ze kosten misschien kunnen we met zijn allen een inzameling actie doen als je het geld niet hebt?

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:50

nou mensen! KOM OP DAN ACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! als jij blancatje me op de hoogte houd over de hoe en wat en of ze t ekoop is hoeveel en anders eventueel weggeven anders zamelen we handtekeningen in ahah we doen alles wat we kunnen en zal er alles voor over hebben!:)

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:02

diue actie komt er zeker Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig want dit kan niet als ze ons op de hoogte houd kunne wij kijken wat we gaan doen!

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 06:20

mm ik zou het kunnen vragen maar ja ik denk niet dat dat zonder kosten is en ik weet ook niet of er plaats i sik weet wel dat er van de winter altijd jaarlingen komen enzo 2 jarige 3 jarige iig jonge dingen.. zal eenskijken

Just Beleve and HOPE


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, Charat, Lynn_Nikita, MerelV, Pova, Solleke_Noah, xHaithi en 23 bezoekers