Wat vinden jullie van deze rijlaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:35

Citaat:
Heb je al gedacht aan de mountain horse sportive high riders? Die zijn net wat eleganter dan de gewone. Ik kan uit ervaring zeggen dat ze heeeeeel lekker zitten!


Ik heb er ook lang over na zitten denken zie
VMR] Vraag-Maar-Raak Leren rijlaarzen kopen HELP!!! maar ik heb toch gekozen voor de Sportive high riders. Ik heb ze gepast en ze zitten heerlijk ook met brede schacht voor mijn klapkuiten te krijgen maar moesten wel besteld worden dus daar krijg ik van de week bericht van.

Ik ga ze hoofdzakelijk gebruiken voor de springles en wedstrijd en ze zijn goedgekeurt voor wedstrijden rijden.... dat is ook wel een fijn idee.

suc6 met je keuze.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:23

Alleen de mountain horse sportive high riders zijn goedgekeurd voor wedstrijden. Dat is het slankere model.

Ik was vorige week bij Divoza geweest en had het andere model gepast maar die wilde ik niet. Dus gevraagd of ze mountain horse sportive high riders konden bestellen met brede schacht. Daar zou ik nog over opgebeld worden.
Gisteren weer gebeld maar het hoofdkantoor had nog niet gereageerd. Verward

Toen naar Commijns in Rotterdam geweest daar kreeg ik allerlei laarzen aan van Petrie tot pijn in mijn kuiten toe.... die wil ik helemaal niet Huilen

Daarna zijn we naar Van Rijs in Zevenhuizen geweest en wat staan daar..... de laarzen die ik wilde hebben... ik heb ze maar weg laten leggen tot morgen en dan ga ik ze halen. Muziek!

Het is een hele fijne laars maar idd je moet wel voorzichtig zijn met de rits (ook even naar gevraagd en af en toe krijgen ze ze wel terug) dus dan maar voor mijn verjaardag laarzenspanners vragen zodat ze in model blijven en er gewoon zuinig mee omgaan.... en voorzichtig.

Ben helemaal BLIJ...... OK dan!

Oh ja ze kosten Euro 198 bij Van Rijs en Euro 200 bij Divoza.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:42

Ja Haffielover dat kan, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind het bv onzin om dure Petrie oid te kopen omdat ik geen dressuur wedstrijden rij maar alleen onderlinge springwedstrijden. En af en toe een dressuur lesje en verder gewoon buitenritten. Dus daar zijn deze ideaal voor. Ja ik kan er ook mee op de motor stappen hahahahahaa....


Het adres van Van Rijs;
Algemene gegevens:
Zadel- en Tuigmakerij van Rijs B.V.
Potgietersingel 1
2761 LB Zevenhuizen (ZH) Holland
Tel : +31 (0)180 - 63 10 33
Fax: (0)180 - 63 27 14
KvK: Gouda nr: 29011944
Geopend:
Ma 13:00 - 18:00
Di 9:00 - 18:00
Wo 9:00 - 18:00
Do 9:00 - 18:00
Vr 9:00 - 21:00
Zat 9:00 - 17:00


Vanuit Utrecht,
volgt U de A12 richting Den Haag
Voorbij Gouda neemt u de afslag Zevenhuizen (afslag 9)
Aan het einde van de afslag borden Zevenhuizen volgen
Weg volgen, bij stoplichten linksaf,
Van Rijs ligt direct aan uw linkerhand.

Vanuit Den Haag,
volgt U de A12 richting Utrecht
afslag Zevenhuizen (afslag 9)
Aan het einde van de afslag borden Zevenhuizen volgen
Weg volgen, bij stoplichten linksaf,
Van Rijs ligt direct aan uw linkerhand

Vanuit Rotterdam,
volgt U de A20 richting Utrecht
afslag Nieuwerkerk/Zevenhuizen (afslag 17)
Bij stoplichten rechtsaf, richting Zevenhuizen
Borden Zevenhuizen volgen
Bij stoplichten rechtdoor
Bij tweede stoplichten rechtsaf
Van Rijs ligt direct aan uw linkerhand

De gegevens staan ook op internet
www.vanrijs.nl

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:26

YES... ik heb ze gekocht en ben helemaal BLIJ..... OK dan! OK dan! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:54

Tartuffo schreef:

Oh ja ze kosten Euro 198 bij Van Rijs en Euro 200 bij Divoza.



Had ik al geschreven hoeveel ze kostte.

Ze gaven mij als advies om geen dure laarzenspanners te kopen maar gewoon colaflessen Knipoog erin te zetten.
Ik heb ook schoonmaakspul gekocht voor als je laarzen wit uitslaan en daarna afdoen met een beetje vochtige doek en dan schoensmeer.
Ik ben er echt heel blij mee en weet zeker dat ik 14 september de springwedstrijd met deze mooie laarzen ga winnen gni gni *LOL*

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:22

over een jaar zal ik er weer een topic over plaatsen... of ze nog heel zijn hahahahaha

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:52

die mountainhorse zijn echt leer....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 11:24

Tessebes schreef:
De MH Sportive High Riders hebben een andere zool dan de gewone High Riders. Er zit iig niet zulk dik profiel onder.


Ja en ze zijn ook slanker bij de voet, niet zo lomp.
Ik ga ze morgenavond uitproberen in de springles. Ik vind een rubber zool wel fijn die glijden niet zo weg.

Jullie lezen mijn 1e ervaring vrijdag wel gni gni Knipoog

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:40

Zo... ervaring 1 hahaha.... ik heb er gisteren op gelopen en mee gereden.
Ik moet zeggen, ze zitten als gegoten... wel even wennen dat er iets in mijn knieholtes zit want mijn Aigle waren lager.
Maar het zijn net sloffen.
Tijdens het rijden merkte ik dat mijn been vaster lag en dat ik niet zo wiebelde.... Ig liep er ook beter op.
Omdat het wennen was zat ik tijdens het rijden steeds aan mijn laarzen te denken.. niet bevoordelijk als je aan het springen ben hahahahaha......

Ik kan maar 1 ding zeggen.... TOPPIE. OK dan! OK dan! OK dan!
Ben helemaal blij.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Thami en 134 bezoekers