transportbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 10:53

Afbeelding

Deze heb ik dus ook en bevallen Leys niet. Ze zijn iets beschadigt maar het valt te repareren (1x gebruikt nog niet gewassen). Ze zijn voor een paard maar heike als je geinteresserd bent hoor ik het wel. Ze liggen nu ook maar in de schuur.

Waarom bevallen ze niet is het volgende Leys was te druk met die stomme dingen dan met de trailer hij bleef slaan naar de beschermers. Gevolg was later dat hij van de klep af donderde en er nu niet meer op wil lopen. Baal baal.
sinds die tijd gebruik ik lappen en bandages als je gewend bent om te bandageren en je paard ook merk je gelijk wanneer er wat mis is.
Als ik nu wegga ga ik vaak met de vrachtwagen (8 paards) omdat het hierbinnen best warm is doe ik vaak alleen peesbeschermers om dus ook achter peesbescherms van voor om.

Bij ons staan tuigpaard dekhengst Manno als zij op pad gaan met hem (vrachtwagen) doen ze juist niets om zijn benen. Hij moet vaak lang staan en het is toch best warm daarbinnen en zijn dan juist bang voor de pezen. Hij moet vaak kort en heftig werken en in combinatie daarmee doen ze het liever niet. Er is ook in 30 jaar hengsten houden nog nooit wat gebeurt met een hengst op de wagen.


gr Pris


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 21:06

Ja dat klopt maar daar hangt dan ook een ander prijskaartje aan??

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 10:09

Madelien ik weet niet of een paardemaat past bij een Fjord?

Maar andrs mag je ze wel hebben tegen verzendkosten. Moet wel even kijken hoe ze eruit komen te zien na het wassen. Dan heb je wat om het mee te proberen. Bij Leys werkt het in iedergeval niet. Ik gebruik gewoon lappen met bandages.

Ik hoor het wel of je geinteresseerd bent.

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 12:44

Dat is ook mogelijk. Ik weet niet wanneer ik weer naar mijn broer ga of andersom.

Ik ga ze eerst even uit de schuur halen om te kijken hoe ze zijn. Dan hoor je hte wel.

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 14:05

Het valt op zich nog wel mee bij mij. Ik had ook een uitstapdeken die te klien was voor Leys. Een vriendin van mij had een deken nodig en ze heeft niet veel centjes dus toen heb ik hem maar weggeven ze was helemaal blij.

Als ik dingen over heb die ik toch niet gebruik verkoop/geef ik ze weg. Anders liggen ze oom maar te vergaan in de schuur. Net zoals die transportbeschermers ik heb ze maar een keer gebruikt. En nu kan ik er iemand anders blij mee maken. Wat is nu leuker??

Maar als je een beetje handig (naald en draad) bent kan je ze best gebruiken.

Ik laat je het wel weten.

Gr Pris


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:06

Madelien je hebt mazzel. Ik wist niet meer dat ze er nog zo goed uitzagen. Ze zitten nu in de wasmachine. Ze zien er echt als nieuw uit ik heb ze ook maar een keer gebruikt en dat maar 15 minuten toen schopte hij ze uit.

Op een achterbeschermer zit een scheurtje maar dat is zo te maken. Voor de rest prima.

Nog geinteresseerd?

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:32

Nee, maar ik dacht echt dat ze er slechter uitzagen. Je hebt gewoon mazzel.

arme student ik weet wat je vader doet support hij je dan niet.(grapje) ???

Ze zullen na het was iets kleiner geworden zijn maar dat weet ik niet. Ik ga ze ook niet meer proberen bij Leys dat wordt mijn dood.

Ik zal morgen mijn broertje even mailen wanneer hij in de buurt is. Dan heb ik ook weer eens een reden om de kleintje te zien van hem.
Heb je het nog gehoord dat Eveliene heel ziek is geweest en terug moest naar het ziekenhuis. Maar gelukkig is ze nu weer thuis en alles is goed was wel even geschrokken.

zodra ik het weet hoor je het wel.

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 15:37

Ik maakte maar een grapje hoor. Het is alleen maar goed dat je het probeert zelf te betalen. Je al het later ook zelf moeten doen

Mijn pa heeft ook best wel wat geld maar een pony kwam er nooit. Ik reed altijd manegelessen.
Toen eindelijk mijn paard kocht zei mijn vader dat het zonde was van hetgeld. NOU NIET HOOR ik kan niet meer zonder hem.

Ik rij veel landelijke wedstrijden ik heb mijn broertje heel vaak pesten ove sponsering ook al is het alleen maar een logo op mijn dekje of deken. Ben gewoon heel trots op mijn broertje (oke hij is 5 jaar ouder maar hij is een kop kleiner als ik hihihi) en dat wil ik graag laten zien.

Zover ik mijn broer hoor komt hij nog niet binnenkort dee kant op maar hij weet ervan. Dus ik laat je het wel weten.

Eveline is weer thuis gelukkig ze had vocht in de longen en wat heel erg verkouden en dat voor een baby van 5 weken. En ze was natuurlijk al te vroeg geboren. het gaat nu gelukkig weer helemaal goed.

De volgende keer als mijn broer misschien bij jullie is met kids moet je Ben meenemen naar de Fjordjes. Hij was namelijk heel erg bang voor Leys maar ja die is ook 1,70 dus eeerrrrggg groot voor die kleine turf. Misschien vindt hij deze minder eng.

gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 13:16

Ik begreep via mijn broertje dat hij wel eens bij jullie kwam. Ik wist dat jullie niet in de buurt woonde van Rotterdam. Maar dat is wel even geleden geloof ik.

Ze was iets meer dan 5 weken oud toen ze ziekjes werd ze is ondertussen meer dan 2 mnd oud.

Leys is wel lief al hij uit zijn stal is. Maar ben vond het eeeeeerrrruuuuuggg Bloos groot.

Je mag denk voorlopig nog niet op pad met trailer dus dan schiet het toch niet op Frusty .

gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:34

Mijn vriendje was in 1999 mee naar Paard(verplicht eigenlijk)daar staat altijd zo´n kudde met fjorden hij was gelijk helemaal verliefd Lovers vooral op de manen. het optreden toen van de Fjorden vond hij ook erg gaaf (in klederdracht en aangespannen) Dus als er ooit een ander paard komt wil hij wel een Fjord Boos! (ik op zich ook wel hoor) maar dat wil ik niet ik wil een Frusty bonte Samber of Sambertinni, Ed King Hill dus als het maar bont en springt.

SchijnheiligOke niet nieuwsgierig dus dan vertel ik het ook niet??? Schijnheilig

Gr Pris Extreme duivel

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 13:31

hihihihi nee hoor ze zijn Groen (buitenkant) en blauw (binnenkant)

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:34

Ben blij dat jij er ook zo over denkt.

Als ik kijk op ZH hele duren Hengsten gaan zonder bescherming de veewagen op. Ze zijn banger voor dikke benen van die dingen en dat ze zicht verwonden. En ze moeten er ook vaak lang opstaan. En als ze lopen is dat vaak kort en heftig (tuigpaarden) er is nog nooit wat gebeurt.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jadero, Lui_, MissMarije en 43 bezoekers