NHB Deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 14:41

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die naar NHB Deurne (willen) gaan of daar al zitten. Welke opleiding en of het eventueel bevalt?


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 15:36

Ik ben al daar geweest hoor Knipoog ik wilde alleen weten wat jullie ervan vonden en of er nog bokkers heen gingen toevallig.

Zelf wil/ga ik sportklas doen.

Waarom vind je het fabrieksachtig wiesje?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 16:02

Kaar: Ik wil graag hier het hele zooitje overnemen van mijn ouders. Dus handelen en zadelmak maken. En verder gaan in de sport natuurlijk. Dat is het gene wat ik het liefste doe. Ooit in de Grand Prix komen, maar daar hangt een prijskaartje aan dus ik probeer het in combinatie van beide. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik geloof er wel in Knipoog Steun komt van alle kanten, ik heb goede begeleiding en ik ben gemotiveerd. Waar een wil is is een weg denk ik dan maar Knipoog

KellyenXena: Het is ook heel mooi daar! Ik keek mijn ogen uit toen ik daar kwam, ik hoop dat het je bevalt en krijg ik nog een verslagje als je daar zit Knipoog Veel succes en plezier iig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 21:05

Dankjewel! Ja ik moet er wel hard voor werken. Elke dag om uiterlijk 5 uur opstaan en dan 3 paarden rijden en nog meehelpen hier op stal maar ik krijg er genoeg voor terug. Dus het is inderdaad wel de moeite waard denk ik, hoop ik. En ik zal je inderdaad zeker daar terug zien, ik ben van plan na komend schooljaar te gaan.
groetjes

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 09:43

Sharir: Ja, ik had problemen met mijn school, maar we hebben met Deurne gebeld of ik met een certificaat ook mijn opleiding mocht doen. Het hele verhaal uitgelegd en ik mocht. Dus ik ga wel en liever vandaag dan morgen!

paardje: Ga je ook sportklas doen dan? Dat is Z niveau en paardensport. Maar ik meen dat dat alleen MBO is. Ik kan me vergissen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Leliesan, Miriam91, Mizsz_Kitty en 82 bezoekers