Jumping Amsterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Jumping Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 13:56

Ik heb het geluk gehad bij de laatste Jumping Amsterdam aanwezig te zijn. Ik ben er heel vaak geweest en het nieuws dat er 'nooit' meer een JA zou zijn kwam bij mij best wel aan. Weet iemand iets meer hierover? Ik ben nl ook erg benieuwd of er meerderen dit zo jammer vinden... Huilen

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:59

Ja ik ben er ook een paar keer geweest, super leuk.
Het is een keer 2x verzet, toen is er niks van gekomen.
Ik heb gehoord dat t weer terugkomt, in januari geloof ik.
www.jumpingamsterdam.nl

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 14:01

JAAAAAAAAAA!!!!!! Je hebt me nu dus ECHT heeeel blij gemaakt!!!!!
Ik heb vandaag een hele blije dag! Mijn computer is gemaakt en JA KOMT TERUG!!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:02

Haha gelukkig maar, ik vind t ook leuk dat t weer komt, altijd gezellig.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:50

Ja, iid. Het is altijd super. Ik ben 1x als toeschouwer geweest en de laatste keer 2x als vrijwilliger(op de vrijdag en zondag). Ik ga zeker volgende keer. Ik weet alleen nog niet of ik komt als toeschouwer of als vrijwilliger.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:34

he niet als vrijwilliger hoor dennis!!! we krijgen er wel geld voor!!!!!
ja ik ben ook al een aantal jaren geweest(wij helpen jumpin A. en daar tegenover krijgen we wat geld voor de vereniging) en ja hij komt terug!
en er vinden zelfs selecties plaats voor paarden springen klasse L, M, Z en ZZ dus mensen! rijd je in 1 van deze klasse???? rijd dan een selectie mee bij ons op de vereniging(de selecties zullen alleen plaatsvinden in NH, ZH en Utrecht geloof ik) NH is in iedergeval bij ons op de vereniging!
ik heb er nu alweer zin in!!!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:38

Ja, ik weet het dat de club er wat voor krijgt. Maar je hoef niet mee te gaan. Het is toch echt vrijwillig. Vandaag dat ik het op die manier omschreven heb.
Maar het is iig super!!!!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:42

Ik ben er ook al heel wat jaren bij geweest en het is zoooo gaaf!!!! In 2004 komt het weer.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:57

Ja in januari....ik heb er nu al zin in Lachen op welke dagen gaan jullie meestal?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:10

Echt gaaf dat het weer komt joh...(wist het al een tijdje maar goed)
Op welke dag gaan jullie?Wij op de laatste dag geloof ik.. Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:32

Ik ben ook al een aantal jaar 'vaste klant' en ook voor ons (moeder en zus ook eigenlijk) was het een schok dat het er niet meer was.
Ik kon me er ieder jaar weer op verheugen, als ik na een lang weekend naar buiten liep dacht ik alweer aan volgend jaar Haha!

Maar idd in januari weer!! Ik ben zeker van de partij *LOL*

Donna
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:03

he wat leuk dat er meer mensen zijn die het echt gemist hebben dit jaar!!
Ik ging ook elk jaar en was ook vrijwilleger, individueel niet met een van die verenigingen. Vorig jaar niet, maar het jaar daarvoor wel. Ik gaf jullie hoogstwaarschijnlijk drinken op het medewerkers terras... Ik ben er deze keer in elk geval ook weer bij!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:47

Donna schreef:
he wat leuk dat er meer mensen zijn die het echt gemist hebben dit jaar!!
Ik ging ook elk jaar en was ook vrijwilleger, individueel niet met een van die verenigingen. Vorig jaar niet, maar het jaar daarvoor wel. Ik gaf jullie hoogstwaarschijnlijk drinken op het medewerkers terras... Ik ben er deze keer in elk geval ook weer bij!


he wta leuk! dus je hebt mij ook vast wel wat drinken gegeven
ik heb wel meerdere dingen gedaan,
op de tribunes gestaan
bij de stallen gestaan OK dan!
ehhh boekies rondbrengen bij ehh jemig hoe heet dat......logge..ofzo
naja waar de familie van bekende ruiters(en hun zelf) zitten!
ziet er heel leuk uit! want dan zie j eop de tafels van die bordjes staan met.....familie schroder
familie v. vulpen! echt zo grappig
naja en strodorp helpen(en zelf meedoen haha 3 jaar geleden, heb me rotgelachen, aan het eind gingen we ff debiel doen op het springkussen! Haha! ) kinderachtig he! Knipoog
naja en verder....dat was altijd zo, mochten we smiddags in het restaurant eten tussen de bekende ruiters! dat vond ik altijd wel stoer! zo hebben we zowat een keer bij coby van baalen aan tafel gezeten en familie schroder maar helaas is dat veranderd! misschien met de nieuwe organisatie weer wel! Verward Pling

Epona
Berichten: 369
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:50

hoi hoi.
JA is de bom!!!!!!!!!!
de opa van mijn vriendin heeft daar die snoepwinkeltjes en daar werken wij dan zow af en toe. En van hem heb ik ook gehoord dat het dit jaar of volgend jaar januarie weer terug komt

Greetz

epo

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:54

o geweldig!!!!!!!!!!! en al die winkels! tis gewoon verschrikkelijk Tong uitsteken naja voor mn portomonnee dan..Knipoog

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:27

Ow, gaaf, ik wil al heel lang een keer naar JA, maar het komt er niet van.
Dus nu wil ik ECHT, maar hoe kom ik aan kaartjes??

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:41

Wennepen schreef:
o geweldig!!!!!!!!!!! en al die winkels! tis gewoon verschrikkelijk Tong uitsteken naja voor mn portomonnee dan..Knipoog


Haha jah de portomonne gaat eraan, om eerlijk te zijn, ik ben zelfs al ene beetje aan t sparen, kwil wel paar ankybodywarmers/truitjes kopen, die hebben ze zowat niet bij paardenwinkel waar ik altijd heen ga.

Ja ik moe ook nog ff kijken waar ik kaarten kan kopen , vroegere jaren ging het via de manege, maar daar ben ik weg.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 12:56

obelix schreef:
Echt gaaf dat het weer komt joh...(wist het al een tijdje maar goed)
Op welke dag gaan jullie?Wij op de laatste dag geloof ik.. Haha!


Ik wil het liefst op de dag dat de dressuur wordt verreden. Meestal is dat de laatste dag in de ochtend of middag. Ik ben niet zo'n springer, maar een enorme fan van dressuur. Vorig jaar ben ik 'maar' naar JIM geweest. Daar heb ik Anky voor het eerst op Salinero zien winnen! En wat nog bijzonderder was.... Jeroen Dubbeldam op Gestion Idool. volgens mij was dit het laatste 'optreden' van Idool. Wat een paard!!

Anyway, ik ben echt blij om weer naar JA te kunnen gaan!!!