Goede maneges omg. Alkmaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:07

Manege Waarland vind ik prima, ik heb er tot juni gereden, bijna een jaar. Je hebt daar ook aparte springlessen geloof ik. Ook in de les heb ik wel eens gesprongen ook wel leuk. Manege Valkenbos raad ik je af want die gaat volgens jaar stoppen (failliet) en ik vind ze nit echt leuk omgaan met de paarden.
Ik weet wel van manege Groot dat ze vaak springen in de les maar persoonlijk vind ik die manege niet zo geweldig, al die stands...en manege de Hoef heeft ook wel es aparte springlessen maar ik heb het niet zo meer op die manege, heb er 2 jaar gereden maar de paarden worden veel te snel verkocht of in de lease gedaan...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven



Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:58

www.manegewaarland.nl staan alle paardjes en Enny springt leuk, Tinka springt leuk, Jordan springt leuk, Zoey springt leuk, Bommel springt leuk Tong uitsteken en nog wel meer..

Bliep01 welke dag rij je? Maby heb k je wel eens gezien ofzo ik reed eerst een tijdje op woensdag van 5 tot 6 en daarna op zaterdag van 9 tot 10 en daarna van 10 tot 11...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:23

Manege de Hoef is toch heel streng geworen? Ik heb er zelf 2 jaar gereden, ben er in januari mee gestopt omdat ik zelf een paardje ging kopen, maar ik hoorde dat het er heel streng was.
Waarom is Dommeltje afgemaakt? Verdrietig

De sfeer op manege Waarland vind ik persoonlijk wel ok.

Ik ken ook iemand die zit nu op Waarland maar reed ook op die manege Hoogwoud ofzo maar die zei dat ze niets meer bijleerde en er geen wedstrijdjes waren ofzo.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers