Goede maneges omg. Alkmaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:39

Bij manege Waarland zijn er aparte springlessen. Momenteel is er nog zomerstop maar met een paar weekjes beginnen ze weer. Ik ben zelf niet zo'n springer maar er zijn genoeg paarden die leuk en graag springen. Verder vind ik de verzorging van de paarden daar wel goed, ik weet dat er laatst een paard naar de kraker is geweest ( was eerst een pensionpaard) en dat als er een dier loopt te kreupeken dat die niet in de les loopt.


blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:41

Citaat:
Hmm ik ga binnenkort bij Waarland kijken. Blieb01, weet jij toevallig op welke dag die zijn?



Ik zal maandagavond voor je informeren welke avond er springles is en wat de kosten zijn.

Citaat:
Je kunt ook wat kleiners zoeken. Het hoeft niet altijd een manege te zijn. Ik sta met mijn eigen paard op een pensionstal in Hoogwoud en de eigenaresse heeft wat eigen pony's, een super springende Haflinger en 1 paard waarmee je misschien mee zou kunnen springen. De springlessen zijn woensdagavond en het is er lang niet zo duur als op een manege!!!

Is dit op stal Hoogwoud ?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers