Goede maneges omg. Alkmaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Goede maneges omg. Alkmaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 01:47

Ik rijd nu bij Poelenburgh (Schoorl) in de dressuurles. Helaas ligt mijn grotere passie bij het springen, en laten de springlessen nou net op een dag zijn waarop ik niet kan.
Wie weet een (goede) manege in de buurt van Alkmaar, ongeveer even ver weg of dichterbij als Schoorl?


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 11:30

Valkenbos leek mij ook al een goede manege (de site zag er in ieder geval goed uit), en ik ben ook van plan om er eens een kijkje te nemen, een keer een lesje te doen. Alleen ik had ook gezocht op Bokt, en daar las ik behoorlijk wat negatieve verhalen erover.
Verder leek manege Waarland me ook wel wat. Wie weet daar wat over?

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 19:19

Hmm ik ga binnenkort bij Waarland kijken. Blieb01, weet jij toevallig op welke dag die zijn?
En Randy01, hoe krijg je daar les dan? Een soort privé-les of rijd je met anderen tegelijk? En hoe duur is dat?

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 13:37

Waar zit dat Hoogwoud ergens? Want het klinkt wel aantrekkelijk. Ik rijd wel redelijk lang, alleen ik heb de eerste 4-5 jaar heel slecht les gehad. Randy, weet je toevallig hoe laat die lessen op woensdagavond zijn?
Molendijk valt dus in ieder geval al af, want ik heb geen eigen paard.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 23:36

Randy01 schreef:
Ik zou niet weten waar Dirk vandaan komt??!! Ik rij er nooit op maar ik zie hem wel graag springen, hij heeft er écht plezier in. Het zou best kunnen dat hij bij HCA vandaan komt, zal het eens navragen.

Dirk? Serieus? Geweldig zou dat zijn Haha! Daar heb ik op het HCA nog vaak op gereden, die is een keer de binnenbak uitgerent met een mini-ik op z'n rug Haha!
Maar dat Hoogwoud klinkt heel erg goed, ik had van Linda_K al een telefoonnummer gekregen alleen ik heb nog niet de tijd gevonden om te bellen maar dat ga ik zeker binnenkort doen.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 14:59

Ik rijd toch geen wedstrijden, dus dat is geen probleem. Ik heb sowieso niet het gevoel dat ik in een grootschalige rijles (zoals op een grote manege als Poelenburgh) nog heel veel meer kan leren, omdat voor de problemen die ik heb (en die veel te maken hebben met het fout aanleren van dingen of totaal niet aanleren) ik toch meer persoonlijke begeleiding nodig heb. Dat gaat nou eenmaal beter in een kleinschalig lesje dan in een les met 12 personen.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 22:38

Ik heb inmiddels de folder van Hoogwoud via de email ontvangen, dus binnenkort zal ik er eens binnen komen wandelen op een woensdagavond Lachen Klinkt eigenlijk vrij ideaal, ligt niet al te ver weg, kleine groepen, niet te duur (goedkoper dan waar ik nu rij, zelfs voor springlessen).

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 00:40

Ja, ik zal er ook op letten Lachen Ik denk dat ik over 2 weken een afspraak maak om te komen kijken.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 13 bezoekers