Ed Kiela of Ted van Houten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Ed Kiela of Ted van Houten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 18:25

Hallo,

Ik woon in Friesland en ben op zoek naar een paardentandarts. Ik heb al eens Ed Kiela erbij gehad, vond het nou niet echt giga helpen, maar dat kan aan mij liggen. Was wel erg duur.
Hoe duur is Ted van Houten en is hij goed? Welke kan ik beter nemen?
En hoelang duurt het voor ze komen (ongeveer)?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:35

Niet helpen?
Wat waren dan de problemen? Wellicht had je te hoge verwachtingen en zijn 'de problemen' niet alleen aan het gebit te wijten maar ook op het rijtechnische vlak terug te voeren?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:16

ik heb ed kiela en ik vind hem supergoed. als ik hem bel kan ie binnen een week komen. Je moet er ook niet vanuit gaan dat het dan van de een op de andere dag over is. Ed heeft dat een keer uitgelegd; als je weken hebt gereden terwijl het paard al last van de haken had en de haken zijn eraf gehaald, dan duurt het een paar dagen tot een paar weken voordat je paard tussen de oren ook doorheeft dat het geen pijn meer doet.
We hebben ted van houten ook een keer gehad en die heeft toen bijmijn paard een stuk van een wolfstand laten zitten, dat heeft echt heel veel problemen gegeven, want dat deed meer pijn dan de wolfstand zelf. Qua prijs maakt het volgens mij niet zo heel veel uit welke je laat komen.

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 20:22

Het ging toen om mn bejaarde shet die heel slecht kon eten, giga proppen maakte enzo. Het is nooit veel beter geworden vond ik, al had ik maybe te hoge verwachtingen.