Na hoeveel jaar rij-ervaring een eigen paard?

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:43

ik kreeg mijn eerste eigen pony toen ik 11 was, reed toen dus ehm ff denken zo een 7/8 jaar. daarvoor had ik nog een tijdje een huurpony. maar pas toen ik mijn eerste eigen pony had (een stront eigenwijze shet die nog sterk was ook Scheve mond ) merkte ik dat ik eigenlijk helemaal niet goed kon rijden Bloos! . veel geleerd van hem, veel lol mee gehad (en een bezoekje aan het ziekenhuis door hem Schijnheilig ). en toen uiteindelijk naar een andere gekeken. dochtertje van mijn stalgenoot was al gek van hem en haar moeder wou hem graag overkopen. dus ik een welsh-hengst gekocht van 4. nou daar heb ik qua rijden veeeeel van geleerd en ben sindsdien verslaafd aan hengsten. uiteindelijk te groot geworden en aan mijn neefje verkocht. en nu heb ik een 2-jarige hengst Haha!. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen Knipoog

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie