Na hoeveel jaar rij-ervaring een eigen paard?

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:17

Ik reed 3 jaar op de manege..maar reed daarbij ook nog een hackneypony'tje..die niet de braafste was Haha!
Ik kocht alleen wel gelijk het verkeerde paard...
Ik was zelf al niet zo'n held..en ik kocht dus een redelijk nerveus paardje..dat echt een goede ruiter nodig had...
Ik kon dat beessie gewoon niet aan..ze was TE nerveus voor mij.
Uiteindelijk is ze weg gegaan omdat ze een stalgebrek had ontwikkeld..ik had graag nog met haar door willen rijden..kijken of het misschien beter zou gaan na een tijdje maarja..

Een half jaar nadat m'n paard weg was gegaan..kocht ik een tinkerruin..hij zou rond de 4,5 5 zijn..maar ik kwam er later achter dat hij 3,5 was.
Het was het liefste paard..in de omgang dat ik ooit heb gekend...alleen het rijden ging niet tussen hem en mij..ik pakte hem ook niet genoeg aan..om het zo maar te zeggen..uiteindelijk was hij meer de baas over mij dan ik over hem...
Ook deze is verkocht...en nu is het de braafste pony die ik maar ken..gewoon omdat hij nu een baasje heeft die gewoon bij hem past!
Mijn pony is verkocht aan een bokker...(Supertje) dus misschien ken je hem wel?!

En nu...ben ik nog paardloos...maar niet voor lang...als het goed is...donderdag niet meer Haha!
Sorry voor het lange verhaal Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie