Manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gatelover

Berichten: 126
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: H.I. Ambacht

Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 20:27

Hoihoi

Marina, mijn vriendin en ik rijden nu allebei bijna 8 jaar bij manege Waalzicht in Ridderkerk. Wij hebben daar veel geleerd en hebben het altijd naar ons zin gehad. Tot nu. Schijnheilig
We zijn eigelijk op zoek naar een andere manege, omdat we op het punt zijn gekomen dat we niks meer bijleren. Ik rij zelf nu L1, maar doe niet veel aan wedstrijden meer omdat ik vaak aanvaringen heb gehad met de eigenaar hierover. Het enige wat wij nu nog doen op die manege, is de fouten uit de paarden rijden.
We zijn dus op zoek naar een manege, in de buurt van Hendrik Ido Ambacht/Ridderkerk, waar wij gewoon meer kunnen leren, hoger kunnen komen. Ik wil zowieso verderkomen met wedstrijden, en op deze manier ging dat gewoon niet. We willen wel graag op zaterdagmorgen rijden, zoals we dat altijd gedaan hebben.. Tong uitsteken
Hebben jullie een idee waar wij kunnen gaan rijden Verward ?

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:32

Um Reierbos? Knipoog Daar ga ik ook heen!

Ben vandaag wezen kijken en het was er heel gezellig, netjes en leuk dus heb ik me op de wachtlijst laten zetten voor een stal voor Suevvie! Dat gedoe op mijn huidige stal ben ik MEER dan zat!

Huuugs en tot snel!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:28

hoi

manege reijerbos is heel gezellig hoor
leuke pony's en paarden en goed les
mijn paard staat daar ook

groetjes marianne

gatelover

Berichten: 126
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 13:40

Kan je daar ook op zaterdagmorgen in een (gevorderden)les rijden? Dat is vrij belangrijk.. Lachen Ik zal er snel eens gaan kijken

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:27

er is wel les van 9 tot 10 en van 11 tot 12 geloof ik maar wel paarden
ik weer niet wat je rijd pony of paard

mel20
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:12

Ik sta sinds kort ook op reyerbos en het is gwoon een hele leuke en goeie manege ook voor jullie. Als het goed is ken je mij wel.
Groetjes melanie (Philo) OK dan!

gatelover

Berichten: 126
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 17:37

Jaa Mel ik ken je nog Knipoog
Ja ik heb op pony's en paarden gereden.. Maar ben meer geschikt voor paarden idd Lachen ben 1.73m dusz.. Kga beslist keer kijken, thnx voor de tip Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:43

zoek een paard dat je kan bijrijden. Met een keer in de week red je het op dat niveau niet meer, en als je een bijrijdpaard hebt, kun je ergens naartoe werken.
Ik zou als ik jouw was niet meer op manegepaarden stappen. Die zijn leuk om het te leren (en om de fouten eruit te rijden) maar verder kom je zo niet, ook niet op een andere manege.

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:11

pardon, bij ons op de manege starten de ruiters officieel knhs L2
ligt er aan of de manege goede paarden heeft
o ja en fouten uit paarden rijden kan niemand op dit niveau

marianne

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:46

De Hoge Devel in Zwijndrecht is ook een prima manege. Weet niets over lestijden van gevorderden, maar hoor er hele goede verhalen over.

gatelover

Berichten: 126
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 09:29

Jah maar dat wordt een probleempje.. Aangezien ik tog 's ochtends wil rijden en de Hoge Devel nogal ver van mijn huis zit.. Ik woon tegen Ridderkerk (Rijsoord) aan en dan is de Hoge Devel iets van 30-40 minuten fietsen..

mel20
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 22:35

ik zou je zeker aanraden om een keer te komen kijken ik heb vrijdag om ong 19.00 prive les en zaterdag heb ik om 13.00 gewoon les. ik kan natuurlijk niet voor jullie beslissen maar ik heb altijd geroepen dat ik niet meer terug zou gaan nou ik ben blij dat ik nu toch ben gegaan philo ziet er gewoon al weer veel beter uit en de manege paarden en pony's ook. groetjes melanie

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:28

ben het mel eens kom gewoon gezellig langs vrijdag, zorg ik dat ik er ook ben kunnen we jullie een ronmdleiding geven

groetjes marianne