weinig tijd, hoe moet ik het voor elkaar krijgen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 20:49

Hallo allemaal,
Ik ben een beetje depri geworden door mn nieuwe school en de lange tijden op school. Aangezien dit allemaal nieuw voor me is en ik niet weet hoe het nu straks met Iowa en XAntippe moet.. hoe combineren jullie nou jullie school (Hogeschool) en jullie paarden?
Ik heb mn rooster gekregen, en die is erg lang! Ik ga in Haarlem naar school en woon in Schagen.
Op maandag begin ik om half 9 bijvoorbeeld en ben ik om 10 voor 6 uit... vet laat dus. Eer ik thuis ben is het dan half 8.En zo nog een paar dagen! Ik baal zo erg!! Huilen Niet van de school, want dar heb ik onwijze zin in! Maar gewoon van de tijden en dat ik dan bijna geen tijd meer heb voor mijn paarden.
Ik weet niet hoe ik het moet combineren. Het zal wel loslopen en goed komen, maar ik zie nu ff geen uitweg vanwege mn tijden.. Frusty Ik zit echt ff in de put en moest het even kwijt. Dus als jullie ervaringen en tips hebben voor mij, help me asjeblieft, want ik kan alles gebruiken.
Want ik wilde nog zoveel vanwege dat dit me laatste jaar met Iowa is en ik Xantippe goed moet gaan opvoeden en klaar maken..
Verdrietig
Kortom, wie helpt?
Linda

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-08 23:44 ]</font>


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 21:02

DAt was ik vergeten te melden, ik heb al een bijrijdster, maar die werkt nu ook weer en heeft niet ook elke dag tijd..

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 17:19

Heeft dan echt advies of iets zinnigs voor mij hierop te antwoorden? Echt balen.. Verdrietig


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 20:31

Dat is idd wel een goed idee voor me. Alleen wat er wel bij komt kijken is dat ik bij me buurvrouw sta met mijn 2 paarden en dat we een buitenbak hebben. Dus geen binnenbak,zoals op een manege. En dat maakt het ook weer lastiger als het strax snel donker is. Maar ik ga wel een soort 'schema' maken zoals jij zei. Let's try
Thnx

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 14:02

Ik studeer toerisme, opleiding tot commercieel toeristisch medewerkster. Dus idd erg zwaar en lang.
Ik denk ook wel dat ik het heel rustig aan ga doen, want ik heb er al zelf over nagedacht.

Ik heb besloten om idd heel erg rustig aan te doen, geen wedstrijden plannen en lekker voor mezelf te gaan rijden. Xantippe hoeft toch nog niet ingereden te worden en als dat wel gebeurd, dan laat ik haar sowieso inrijden door een professioneel iemand. Ik heb ook besloten om gewoon met Iowa strax bij de paarden te gaan rijden en dan gewoon Xantippe te laten staan tot een late leeftijd. En ik moet gewoon niks verwachten en echt voor me lol gaan.
Combineren lukt niet echt, plannen misschien wel. We gaan het proberen en ik zie wel hoe ver ik kom.
Weg gaan ze iniedergeval nooit!
Groetjes Linda

Bedankt voor jullie advies *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Tess1, Thrive, Wopkebrok en 40 bezoekers