Wat zouden jullie doen-- dierenbescherming is gebeld

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:33

Probeer eerst eens door omwonende aan te spreken erachter te komen wie de eigenaar is of iig de eigenaar van het land.
vertel hem van de erge mok.
indien als je daar amper reactie op krijgt dierenbescherming bellen.

Olympic van Anouk kwam mok vrij bij ons op stal.
na 3 weken werd ie onregelmatig en kreupel.
Hij zat aardig in zijn vacht en had ook behoorlijke sokken.
Anouk vertelde me dat hij dikke benen had ik vroeg of het warm was en of ie misschien ergens een wondje had.
Volgens haar niet dus zei ik misschien stalbenen??

Anouk ging een week later op vakantie en ik ging hem 's avonds poetsen.
Hij had 4 dikke en warme benen toen ik 1 sok aan de kant deed schrok ik me dood m'n hand onder de pusserige bloedzooi.
Ik heb meteen de schaar in de sokken gezet alles gewassen met betadineshampo en met acedern in gesproken (het waren te grote wonden voor mokzalf)
3 dagen lang leek het beter te gaan benen minder dik en warm en de kloven waren minder open.
Toen was het ineens weer mis: veearts gebeld en hij ging heel hard achteruit moeilijk ademhalen en flinke koorts.
Hij heeft het gered met een infuus etc. moest 5 dagen lang 2 maal daags een antibioticaspuit hebben want hij had bijna een flinke bloedvergiftiging opgelopen.

Niets dierenmishandeling maar onwetendheid van een meisje wat eigenlijk net van de manege kwam.. en eigenlijk mijn schuld omdat ik daar niet zo snel bij stil stond..
Misschien is dat ookwel zo bij dit paard.
helemaal nu nattig weer je hebt zo mok en als je niets anders hebt dan een natweiland zie het dan nog maar eens kwijt te raken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het idd iemand is die het beste met zijn paard voor heeft er zijn zat mensen die dus echt niet naar hun paard omkijken dus informeer even hoe of wat

http://www.kimtelgen.nl nu ook online proefbeoordeling
Camerabeveiliging voor stal of zadelkamer? Http://www.caminadatechniek.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie