deken voor jamaica?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:42

idd zonder dek lottel en Hinke nu ook gaan tot 3 jaar dag en nacht in het land.
Ook als het vriest etc staan ze lekker buiten .

Lodewijk staat nu alleen maar binnen en onder dek omdat ik 'm idd niet bezweet het land in kan pleuren.
Ook is het zo'n haarbal dat alleen stappen al voor een drijf nat paard zorgde en dus dan maar onder dek (aan scheren doe ik niet)
iK heb trouwens nog een zweetdeken liggen van moonlight misschien past die?
Is redelijk dik.
Mocht je het idd nodig hebben (en behalve idd door een bevroeren sloot zakken zou ik niet weten wanneer ze een deken op zou moeten) blijf er dan bij en laat haar er geen nacht onder staan.
Bij Koliekzou ik er geen om doen ivm daarna weer zonder in het land die overgang is dan van warme deken naar kou in het land en toch al wat ziekig te groot naar mijn mening.
laat haar bij koliek dan een nachtje binnestaan
groetjes

http://www.kimtelgen.nl nu ook online proefbeoordeling
Camerabeveiliging voor stal of zadelkamer? Http://www.caminadatechniek.nl

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 20:18

Phia ik vraag mij af hoe jij kunt zeggen dat de pony van stef verzuipt in mijn deken zonder dat je ooit die deken hebt gezien??of die pony????
wel een beetje erg vreemd.
Zoveel verschillen de stokmaat van Moonlight niet met die van jamaica en is die haf wat breeder dan mijn ex arabiertje.
Ik weet alleen de lengte niet meer dus als ie past heeft stef er fijn een erg goedkope vrij nieuwe deken bij en zo niet dan niet

http://www.kimtelgen.nl nu ook online proefbeoordeling
Camerabeveiliging voor stal of zadelkamer? Http://www.caminadatechniek.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie